Gå til innhold

Kyssesyke


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei jeg er ei dame på 57 år som hadde kyssesyke i 2005. Jeg var veldig syk, og lå mye til sengs, selv etter viruset såkalt var ute av kroppen. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte av min fastlege og oppsøkte selv Balderklinikken. Der blei jeg fortalt at kyssesyke kunne man ha i mange år, og noen blei ikke helt kvitt det. Jeg blei frisk og har hatt det veldig bra siden den gang. Men har tendens til å få det meste av det som rusler rundt av smitte. Poenget mitt er at nå har jeg ikke vært ordentlig frisk på to måneder. Det startet med et såkallt hånd, fot og munnsyke som aldri blei påvist av prøver, men på legevakt. Jeg fikk en hard forkjølelse og nedsatt allmenn tilstand i form av en helt utslitt kropp med lite energi. Symptomene mine i dag er akkurat de samme som jeg hadde i 2005. Har vært hos fastlegen og tatt mange prøver, men alt var bra bortsett fra en infeksjon i kroppen, men hvor det blei ikke sagt. Lurer nå på om jeg må ta kontakt med Balderklinikken igjen eller om tiden til slutt leger alt? Veldig usikker på hva som er det rette, og lei av å ikke orke noenting. Urolig for hva som egentlig feiler meg. Har du noen råd for hva jeg bør gjøre så takker jeg for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du blitt utredet for ME/ Post Viral UtmattelsesSyndrom? Kyssesyke er kjent som en sykdom som kan forårsake ME. Men det fins ikke noen effektiv behandling, men tålmodighet og hvile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Bruset - Alt. medisin

Flere virustyper kan gi ettervirkninger i form av lite energi og at man er mer utsatt for infeksjoner. Det kan hende at du har fått reaktivert din såkalte postvirale tretthetssyndrom av en ny infeksjon. Hvis du opplevde å få god hjelp på Balderklinikken vil jeg anbefale å kontakte dem igjen. Innen den såkalte skolemedisinen finnes det ikke så mye vi kan tilby annet enn at det pleier å bedre seg over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...