Gå til innhold

Hvor langt er det riktig å strekke seg for familie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kayia, on 29 Oct 2013 - 21:42, said:

Men du har kontakt både med mor og med søsken? Sånn at du kan invitere dem hver for seg evt?

Nei, jeg har ikke klart å holde kontakt med søsken etter at vi ikke lenger kunne være samlet alle sammen. Ikke fordi vi har noen konflikt oss i mellom, men fordi jeg har beholdt kontakten med våre foreldre og det har vært så vanskelig å kombinere. Moren min ville nok også hatt vanskelig for å godta at jeg hadde søskenkontakt når hun ikke har det.

Kan forstå at det ikke høres verken riktig eller logisk ut for utenforstående, men det blir mange nyanser her... Anonymous poster hash: aaf4b...735

Skrevet

Nei, jeg har ikke klart å holde kontakt med søsken etter at vi ikke lenger kunne være samlet alle sammen. Ikke fordi vi har noen konflikt oss i mellom, men fordi jeg har beholdt kontakten med våre foreldre og det har vært så vanskelig å kombinere. Moren min ville nok også hatt vanskelig for å godta at jeg hadde søskenkontakt når hun ikke har det.

Kan forstå at det ikke høres verken riktig eller logisk ut for utenforstående, men det blir mange nyanser her... Anonymous poster hash: aaf4b...735

Uriktig eller ulogisk er ikke det jeg tenker om dette du beskriver her, men derimot komplisert og vondt. Jeg tror nok jeg ville tatt en ordentlig gjennomgang av hva jeg opplevde som viktigst for ungene mine og meg om jeg stod i dine sko, og deretter handlet i forhold til det som føltes riktigst på sikt. Det å fortsette å stille i familieselskap syns jeg utelukkende høres ut som en dårlig ide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...