Gå til innhold

Et kilo ned og to kilo opp


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    16

  • stjernestøv

    13

  • Nycora

    4

  • Cool Verbatim

    4

Mest aktive i denne tråden

Også ekstremisme bør utføres med moderasjon. Jeg trikser og mikser med Grete Roede-kalkulatoren, ned til på grammet, men jeg passer på å få i meg så mye som jeg skal ha av alt, til riktige tider.

 

Likte godt rådet om å redusere med 25%, forresten, det er en enkel og grei måte å gjøre det på.

Jeg har også mest tro på å redusere litt hvert måltid. Jeg klarte det i går, og føler det har gått ganske bra idag også. Spiste litt mer enn nødvendig til middag. Skulle ha kastet siste rest. Hvis jeg klarer meg gjennom kvelden så er det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To knekkebrød til frokost, litt middag og to knekkebrød til kvelds. Skal prøve å klare det.

Dette er for lite mat, såfremt du ikke har masse kaloririkt pålegg på knekkebrødene dine. Hva med frukt, yoghurt, grønnsaker osv?

Kanskje du vil ha glede av å melde deg inn i vg's vektklubb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for lite mat, såfremt du ikke har masse kaloririkt pålegg på knekkebrødene dine. Hva med frukt, yoghurt, grønnsaker osv?

Kanskje du vil ha glede av å melde deg inn i vg's vektklubb?

Orker ikke nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja får prøve på det.

Vei deg en dag i uken og skriv ned hva du veier. Hvis du klarer å holde stabil vekt frem til jul, så synes jeg du skal kjøpe en ekstra julegave til deg selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vei deg en dag i uken og skriv ned hva du veier. Hvis du klarer å holde stabil vekt frem til jul, så synes jeg du skal kjøpe en ekstra julegave til deg selv:-)

Hm, føler meg så missa og hadde ikke tenkt å veie meg på lenge. Men kan jo prøve å holde vekta stabil, det bør jeg jammen klare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...