Gå til innhold

Lykke


Gondor

Anbefalte innlegg

Takk, ja, bare det at jeg har prestert å gjøre dette en gang før. Litt flau av meg selv kan du si.

Jeg må tenke på noe annet. Hadde en deprimert svigermor på nakken i over 20 år. Hun er død, men jeg hører fortsatt stemmwn hennes i hodet: uff, dette orker jeg ikke. Vasker du også du, jeg orker ingenting jeg. Det er nok best å legge seg ned og bli der.

Ble matet med dette daglig jeg, når jeg var hjemme da. Nå er jeg egentlig en positiv person, bare det at svigermor går igjen i hodet mitt enda. Tror faktisk det å være så negativ i sin væremåte må være medfødt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok uansett bedre enn å sitte i en konsentrasjonsleir, jobbe 16 timer om dagen uten mat, med lik strødd rundt overalt.

Kanskje greit at du tenker på dette når du overbehandler en bagatellmessig psykisk lidelse.

Anonymous poster hash: 0c2ec...907

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med å forstå at tilsynelatende så kloke mennesker, kan uttale seg om noe som de i det hele tatt ikke har prøvd før på en så bastant og stygg måte?

Anonymous poster hash: 805e2...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje greit at du tenker på dette når du overbehandler en bagatellmessig psykisk lidelse. Anonymous poster hash: 0c2ec...907

Kan du utdype litt? Jeg er langt på vei enig med deg og det har jeg iblant sagt til legen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...