future life Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Takk, ja, bare det at jeg har prestert å gjøre dette en gang før. Litt flau av meg selv kan du si. Jeg må tenke på noe annet. Hadde en deprimert svigermor på nakken i over 20 år. Hun er død, men jeg hører fortsatt stemmwn hennes i hodet: uff, dette orker jeg ikke. Vasker du også du, jeg orker ingenting jeg. Det er nok best å legge seg ned og bli der. Ble matet med dette daglig jeg, når jeg var hjemme da. Nå er jeg egentlig en positiv person, bare det at svigermor går igjen i hodet mitt enda. Tror faktisk det å være så negativ i sin væremåte må være medfødt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Det er nok uansett bedre enn å sitte i en konsentrasjonsleir, jobbe 16 timer om dagen uten mat, med lik strødd rundt overalt. Kanskje greit at du tenker på dette når du overbehandler en bagatellmessig psykisk lidelse. Anonymous poster hash: 0c2ec...907 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Jeg har problemer med å forstå at tilsynelatende så kloke mennesker, kan uttale seg om noe som de i det hele tatt ikke har prøvd før på en så bastant og stygg måte?Anonymous poster hash: 805e2...2df 0 Siter
ISW Skrevet 17. november 2013 Skrevet 17. november 2013 Kanskje greit at du tenker på dette når du overbehandler en bagatellmessig psykisk lidelse. Anonymous poster hash: 0c2ec...907 Kan du utdype litt? Jeg er langt på vei enig med deg og det har jeg iblant sagt til legen min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.