Gå til innhold

Jeg blir lei meg:(


Caylee

Anbefalte innlegg

Captain Cheeseheart

Med det om du er der mener du? Tanken slo meg faktisk. At dere snart vet hvor jeg går på skole.

 

Man er nok ikke så anonym på nettet som noen tror... jeg er sikker på at byen jeg bor i vet alt om hva jeg har skrevet her inne jeg, at det er derfor de oppfører seg som de gjør mot meg. Men hvem vet, liksom, jeg kan jo ikke spørre noen om det heller liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    25

  • Captain Cheeseheart

    15

  • frosken

    2

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Man er nok ikke så anonym på nettet som noen tror... jeg er sikker på at byen jeg bor i vet alt om hva jeg har skrevet her inne jeg, at det er derfor de oppfører seg som de gjør mot meg. Men hvem vet, liksom, jeg kan jo ikke spørre noen om det heller liksom.

Det er sant. Man burde være forsiktig. Jeg tviler på at noen vet hvem du er. Jeg vet det iallfall ikke. Noen kan derimot vite hvem jeg er. For jeg har sagt her hvor jeg var innlagt. Eller ikke ordrett, men nok til at man kan skjønne det. en pasient ble drept av en annen pasient der i 2011. gåten er.... hvor er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dø alene? Høres forferdelig trist ut. Uten å ha sagt det til en sjel liksom. 

 

Dette er omtrent toppen av egoisme. Gjentatte ganger hinte frampå her inne om planer om å dø fordi det er trist å ikke ha fortalt det til noen.

 

Du er sjuk. Du bør gjenoppta kontakten med behandler. Din bruk av DOL er til tider ganske destruktiv, både for deg og andre brukere av psykiatriforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Det er sant. Man burde være forsiktig. Jeg tviler på at noen vet hvem du er. Jeg vet det iallfall ikke. Noen kan derimot vite hvem jeg er. For jeg har sagt her hvor jeg var innlagt. Eller ikke ordrett, men nok til at man kan skjønne det. en pasient ble drept av en annen pasient der i 2011. gåten er.... hvor er det?

 

Det vet jeg ikke, for jeg har ikke hørt noe om det. Men så bloggen din tidligere her, og der stod det vel noe om sånn cirka hvor i landet du bor? Slapp av, jeg bor laaangt unna, men jeg kan ikke berolige deg med å si at det er umulig å bli "avslørt", for det er jo feil.

 

nummer 2. jeg sa jeg kom til å bli drept av trikken. hvor i landet har de trikk?

 

Jeg vet sikkert ikke om alle plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er omtrent toppen av egoisme. Gjentatte ganger hinte frampå her inne om planer om å dø fordi det er trist å ikke ha fortalt det til noen.

 

Du er sjuk. Du bør gjenoppta kontakten med behandler. Din bruk av DOL er til tider ganske destruktiv, både for deg og andre brukere av psykiatriforumet.

ja jeg er en egoist. fornøyd nå? jeg vet jeg er ond. du trenger ikke si det.

 

er man syk fordi man ikke er akuratt som alle andre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg ikke, for jeg har ikke hørt noe om det. Men så bloggen din tidligere her, og der stod det vel noe om sånn cirka hvor i landet du bor? Slapp av, jeg bor laaangt unna, men jeg kan ikke berolige deg med å si at det er umulig å bli "avslørt", for det er jo feil.

 

 

Jeg vet sikkert ikke om alle plassene.

nei. på bloggen tar jeg et annet sted enn der jeg egentlig bor.

 

faen. angrer på nå på at jeg har sagt så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en stor idiot. Hva er det jeg tenker med? Jeg vil ikke dø. Så hvorfor i huleste holdte jeg på å ta masse tabletter, og det verste av alt.. blande andre inn i det? Jeg får lære meg med å leve med "de andre" til jeg blir 22.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Jeg er en stor idiot. Hva er det jeg tenker med? Jeg vil ikke dø. Så hvorfor i huleste holdte jeg på å ta masse tabletter, og det verste av alt.. blande andre inn i det? Jeg får lære meg med å leve med "de andre" til jeg blir 22.  

 

Kan du ikke skaffe deg psykiatrisk hjelp? Jeg syns det stort sett er hyggelig med samtaler, jeg. Men ser jo at hadde jeg oppført meg i timene som jeg kan oppføre meg her inne, at det ville bli mindre hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke skaffe deg psykiatrisk hjelp? Jeg syns det stort sett er hyggelig med samtaler, jeg. Men ser jo at hadde jeg oppført meg i timene som jeg kan oppføre meg her inne, at det ville bli mindre hyggelig.

Jeg vurderer det faktisk.. men har ikke bestemt meg.

 

 Så du sier ikke det du sier her inne til behandleren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Jeg vurderer det faktisk.. men har ikke bestemt meg.

 

 Så du sier ikke det du sier her inne til behandleren din?

 

Bra!  :)

 

Det er endel jeg ikke snakker om, men det går mest ut på hvordan man sier ting... i mitt tilfelle, iaf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

åja. men hvordan da mener du?

 

Vel... du sa over her: "Føles som jeg har kreft. Har bare 3 år igjen å leve. Jeg får bruke det godt.".

 

Det er ikke så lurt å si dette til en behandler på denne måten. Hvis jeg hadde hatt dine tanker her, så ville jeg formulert meg anderledes, og sagt noe slikt:

 

"Jeg har noen plagsomme tanker jeg ikke får vekk som går ut på at jeg bare har 3 år igjen og leve."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...