Gå til innhold

Jeg blir lei meg:(


Caylee

Anbefalte innlegg

Vel... du sa over her: "Føles som jeg har kreft. Har bare 3 år igjen å leve. Jeg får bruke det godt.".

 

Det er ikke så lurt å si dette til en behandler på denne måten. Hvis jeg hadde hatt dine tanker her, så ville jeg formulert meg anderledes, og sagt noe slikt:

 

"Jeg har noen plagsomme tanker jeg ikke får vekk som går ut på at jeg bare har 3 år igjen og leve."

sånn ja.. haha .. jeg er dum når det gjelder formuleringer. Jeg klarer alltid å få det til å virke så jævlig ille uten at jeg mener det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Caylee

    25

  • Captain Cheeseheart

    15

  • frosken

    2

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

rart jeg ble helt isolert på avdelingen eller? + masse dritt. tror ikke psykiatrien er noe for meg da jeg hele tiden sier ting feil. de blir bare utrolig strenge og overeagerer

Endret av Caylee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Captain Cheeseheart

Men du klarer jo å skjule denne "verdenen" for familie, venner og bekjente? Dra på skolen, dra på fester?

 

Da klarer du nok å bli litt mer nøktern med tanke på hva du sier til terapeut'en.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du klarer jo å skjule denne "verdenen" for familie, venner og bekjente? Dra på skolen, dra på fester?

 

Da klarer du nok å bli litt mer nøktern med tanke på hva du sier til terapeut'en.  ;)

jeg trodde hele poenget med en behandler var å fortelle om det som plager meg. og den "verden" plager meg. Det var en stund jeg ikke ville prate om det og jeg sa alt var helt bra igjen, men de bare tvang meg så å si. Jeg forteller ikke om mine "problemer" til de jeg kjenner. Kanskje en sjelden gang hvis de spør. Joda, om jeg går til psykolog på nytt skal jeg passe bedre på hva jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...