Gå til innhold

Jeg har så mange vonde minner fra avdelingen


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg er sikker på at du også har gode minner fra det året.

Tja.. jeg fikk to venner der som jeg fortsatt har kontakt med, nå er de mine bestevennner. Borsett fra det..  ingenting. Det gikk faen meg bare en måned mellom hver gang jeg fikk forfølging. fikk ikke akuratt så mye glede der når jeg hadde så vondt at det grusomme de gjorde mot meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke litt lettvint av deg å si dette? Jeg tror at dersom du tenker tilbake så vil du innse at du presset personalet på alle de måter du kunne finne på i perioder. Selv om folk har en helsefaglig utdannelse, så vil de ikke alltid klare å være perfekte.

Hva mener du med presset på? Jeg presset ingen. Det var de som valgte gjøre store drama ut av små ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAftereight

For meg høres det nærmest ut som om at du savner å være der og at du savner omsorgen du fikk. Det kan høres ut som du er sint og grunnen til at du skriver dette innlegget er en slags utagering fordi du ikke er der nå noe du kanskje tenker at du burde vært (innlagt altså). Nå er ikke jeg noe psykolog, men jeg tenker du savner omsorg og hjelp. Kanskje fordi det er jul nå, eller kanskje fordi det er mørketid. Det vet du best selv. Jeg tror ikke du hater dem eller de har vært så ille som du fremstiller det nå. Jeg tror du innerst inne lengter tilbake  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med presset på? Jeg presset ingen. Det var de som valgte gjøre store drama ut av små ting.

Du vet bedre enn å påstå at du ikke også utsatte dem for press. Du visste at de var pålagt å ta ansvar for deg og at de ikke kunne la deg utagere uhemmet. Det å proklamere at man har til hensikt å ta livet av seg og så overlate til omgivelsene å holde deg i live, er kanskje det største presset man kan utsette noen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det nærmest ut som om at du savner å være der og at du savner omsorgen du fikk. Det kan høres ut som du er sint og grunnen til at du skriver dette innlegget er en slags utagering fordi du ikke er der nå noe du kanskje tenker at du burde vært (innlagt altså). Nå er ikke jeg noe psykolog, men jeg tenker du savner omsorg og hjelp. Kanskje fordi det er jul nå, eller kanskje fordi det er mørketid. Det vet du best selv. Jeg tror ikke du hater dem eller de har vært så ille som du fremstiller det nå. Jeg tror du innerst inne lengter tilbake  :)

Hahaha, nei. Langt ifra. Du tar feil. Var ikke mye omsorg jeg fikk der. Det var et fengsel. Om jeg savner være der? Ånei. Jeg er sjeleglad jeg er ute derfra. Verre sted skal man lete langt etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet bedre enn å påstå at du ikke også utsatte dem for press. Du visste at de var pålagt å ta ansvar for deg og at de ikke kunne la deg utagere uhemmet. Det å proklamere at man har til hensikt å ta livet av seg og så overlate til omgivelsene å holde deg i live, er kanskje det største presset man kan utsette noen for.

Jeg gjorde iallfall ikke det med vilje. Ikke min feil at jeg hadde selvskadinstrang og ville dø. Ja, de hadde et stort press. Men det beste de kunne gjøre var å slutte å bry seg og slippe meg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissAftereight

Hahaha, nei. Langt ifra. Du tar feil. Var ikke mye omsorg jeg fikk der. Det var et fengsel. Om jeg savner være der? Ånei. Jeg er sjeleglad jeg er ute derfra. Verre sted skal man lete langt etter.

Vel, som sagt det vet du best selv. Jeg husker dog at du skrev en del her inne når du var innlagt og alt i alt fikk jeg inntrykk av at du trengte dem og at du anerkjente dette. Du trengte forutsigbarheten og tryggheten de ga deg. Du kan gjerne nekte på det og det er fra min side en påstand jeg ikke kan dokumentere. Jeg bare føler at du savner det og tryggheten  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...