Gå til innhold

Nedtrapping av medisiner


Gjest

Anbefalte innlegg

nei jeg seponerer ikke liitum! aldri!

Jeg håper også at jeg aldri må seponere lithium.  Jeg tror det skal alvorlige bivirkninger til for at jeg skulle gjort det. Vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg kom i den situasjonen. 

 

Nå har jeg fått livsgleden og stabiliteten tilbake og ønsker ikke å miste den.  Hadde ikke orket å gå tilbake til slikt det var. 

 

Det er også en av grunnene til at jeg ønsker å ligge lavest mulig av det som holder meg stabil, og heller øke når jeg er i belastende situasjoner der jeg ser at det ikke er nok til å holde meg stabil lenger. Jeg tror jeg holder risikoen for bivirkninger lavere da. 

 

Kombinerer du lithium med andre medisiner, og hva har du kombinert eller kombinerer du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med abilify

Ok.  Jeg kjenner ikke så mye til den, men ser den blir brukt mot manier.  

 

Holder du deg stabil og frisk nå, eller skjer det at du likevel får tilbakefall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...