AnonymBruker Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Kjøpte en temmelig dyr bukse for ca 3 uker siden.. Nå har den revnet bakpå, stoffet må ha vært veldig tynt der. Har vasket den 1-2 ganger og buksa er virkelig lite brukt.. Tenkte gå tilbake med den til butikken for det må virkelig være noe feil med den, men finner ikke kvitteringen... Bør det duge med bankutskrift når jeg skal klage eller er jeg på tynn is når jeg ikke finner kvitteringen...? Takknemlig for svar. Anonymous poster hash: 43718...fe5 Anonymous poster hash: 43718...fe5 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 http://www.dinside.no/887186/kontoutskrift-fungerer-som-kvittering 0 Siter
Dilusha Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Tror det holder med bankutskrift. Jeg kjøpte ei klokke til min mann som gikk i stykker. Men jeg fant ikke garanti lappen så det holdt med bankutskriften. Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.