Gå til innhold

Hvordan ikke føle seg mislykket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner veldig godt hvordan du har det.

Men husk, det er ikke sånn at alle andre har det så bra.

Alle har problemer av noe slag. Skilsmissestatistikken er høy. Det er mye vold, rus, egoisme der ute, mye skuespill også.

Bare gjør det som gjør DEG glad, og verden virker lysere.

Jeg synes det hjelper å shoppe, gjerne på salg slik at jeg føler at jeg har gjort et godt kjøp. Ellers så synes jeg det hjelper med trening og gå turer i frisk luft, gjerne på steder hvor det ikke er så mye trafikk som f.eks. I naturen. Å pusse opp, pynte i leiligheten og tenne lys hjelper også. Også gleder jeg meg over god mat og at jeg har foreldre i live og familie i nærheten.

De samme tingene liker jeg å gjøre :) Spesielt turer i naturen og pynte i leiligheten.

Dem som har problemstillingen du beskriver i tråden, det hadde jo vært en idè å bli kjent i virkeligheten. Siden man kanskje har noe til felles. Flere som bor i Oslo området her?

Skrevet

De samme tingene liker jeg å gjøre :) Spesielt turer i naturen og pynte i leiligheten.

Dem som har problemstillingen du beskriver i tråden, det hadde jo vært en idè å bli kjent i virkeligheten. Siden man kanskje har noe til felles. Flere som bor i Oslo området her?

Jeg vil gjerne bli kjent, men hvordan gjør man det? Jeg har tenkt samme tanke selv mange ganger at likesinnede her burde bli kjent.

Skrevet (endret)

Enig i at det kan være naturlig å sammenligne seg med andre voksne, men langt fra alle voksne passer til din beskrivelse:

Jeg tror det er viktig å ha noe som gir mening i tilværelsen for å kunne trives. Det er mye forskjellig som kan gi mening, og hver og en av oss må selv finne frem til hva som kan gi mening for oss.

Ja, det er sant. Jeg liker det som er vakkert, enten det er snakk om klær, interiør, kunst, foto, håndarbeid, natur, musikk og annet. Jeg blir glad av det som er vakkert. Endret av tjohei1
Skrevet (endret)

Se der ja - det er jo mye som kan endre seg! Du skal heller ikke undervurdere sex med riktig person. Barneønske kan også komme. Det å være to er også gull for økonomien. Begynn å jobb med vekta nå med en gang året ebber ut. Gjør det til ditt prosjekt. Se to mnd fram i tid, når du er godt i gang med prosjektet ditt. Tenk på noe fint du kanskje passer da. Se fram mot en belønning, feks nye sko eller noe. Jeg vet ikke hvorfor du ikke jobber?

Jeg titter på klær på nettet og da blir jeg inspirert til å gå ned i vekt. Endret av tjohei1
Skrevet

Jeg vil gjerne bli kjent, men hvordan gjør man det? Jeg har tenkt samme tanke selv mange ganger at likesinnede her burde bli kjent.

Tror at å møtes i virkeligheten er det beste, fremfor å skrive her.

Hadde vært trivelig, og helt uhøytidelig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror at å møtes i virkeligheten er det beste, fremfor å skrive her.

Hadde vært trivelig, og helt uhøytidelig.

Hvordan får man kontakt her inne?

Skrevet

Hvordan får man kontakt her inne?

Du kan jo sende en PM, 'chatte' litt og deretter utveksle telefonnummer om det føles riktig?

Skrevet (endret)

Du kan jo sende en PM, 'chatte' litt og deretter utveksle telefonnummer om det føles riktig?

Hvordan gjør man det her inne? Jeg vil gjerne møte likesinnede.

Endret av tjohei1
Skrevet

Hvordan gjør man det her inne? Jeg vil gjerne møte likesinnede.

Når du er innlogget: Trykk den lille, hvite pilen til høyre for nicket ditt der det står sammen med "Logg ut", rett under reklamefeltet øverst i bildet. Velg "Personlige meldinger". Derfra er det omtrent som e-post. Du kan sende PM til ett eller flere nick og få svar på e-posten du er registrert med her.
Skrevet (endret)

Når du er innlogget: Trykk den lille, hvite pilen til høyre for nicket ditt der det står sammen med "Logg ut", rett under reklamefeltet øverst i bildet. Velg "Personlige meldinger". Derfra er det omtrent som e-post. Du kan sende PM til ett eller flere nick og få svar på e-posten du er registrert med her.

Tusen takk for hjelpen. Nå har jeg sendt melding. Hvis det er flere som vil bli kjent, er det bare å sende personlig melding til meg.

Endret av tjohei1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...