Gå til innhold

Tilskudd av større doser vitaminer og mineraler.


merterje

Anbefalte innlegg

For mange år siden var jeg hos en naturmedisiner og tok håranalyse, og resultatet var dårlig. Jeg hadde for lite av kasium og magnesium. Dessuten hadde jeg stort sukkerbehov og maulet mye sjokolade. Hun satt meg på kromkur, og etter 2 mnd var sjokoladespisingen slutt. Det funket. Hun bestilte også kalsium, magnesium med vitaminer fra Sverige, hvor det er tillatt med større doser. Dette gikk jeg på i 1-2 år, og håranalysen var blitt noe bedre. Jeg tenkte å kontakte henne igjen, men har hørt at det ikke er heldig for kroppen å ta for store doser av vitaminer og mineraler. Noen med erfaring her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

schizoid1337

Hvis du mistenker at du har for lite av noen stoffer i kroppen vil jeg anbefale deg å dra innom fastlegen. Der kan du ta en blodprøve med egenandel på ca 150 kr (og du sparer noen tusen kroner på unødvendige "medisiner" som faktisk skader kroppen din mer enn de hjelper)......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg bare tilføye et spørsmål om kosttilskudd her?

Er det samme når på dagen man tar disse, om det er med eller uten mat?

 

Eller.. burde du ta sånt til samme tid hver dag, er det nøye? 

Jeg tar omega3 og B-vitaminer, begynte nylig med det, men er usikker på om det er viktig å ta sånt på samme tid hver dag. 



Anonymous poster hash: 5088a...32a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...