Gå til innhold

Vektnedgang


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd 5-2 dietten i en uke og gått ned 2,2 kilo, flere som har gått ned?

 

Merker jeg er utolmodig men må gi det tid, har jo frem til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del av det er jo vann og jeg gjetter på at du også har spist mer moderat de 5 ikke-faste-dagene? Deilig med en slik kick-start da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av det er jo vann og jeg gjetter på at du også har spist mer moderat de 5 ikke-faste-dagene? Deilig med en slik kick-start da! :)

Ja det er vel vann og men håper det er litt fett som er borte og, har spist ganske sunt de andre dagene og. Godt med en kick-start ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel vann og men håper det er litt fett som er borte og, har spist ganske sunt de andre dagene og. Godt med en kick-start ja :)

Man burde ikke gå for fort ned i vekt hvis man vil at huden skal følge med. Resultatet kan bli slapp hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg prøvd 5-2 dietten i en uke og gått ned 2,2 kilo, flere som har gått ned?

 

Merker jeg er utolmodig men må gi det tid, har jo frem til sommeren.

Ble du ikke veldig sulten fastedagene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man burde ikke gå for fort ned i vekt hvis man vil at huden skal følge med. Resultatet kan bli slapp hud.

Får ikke håpe jeg får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du ikke veldig sulten fastedagene?

Det var ikke så gale når jeg spiste suppe til middag og kvelds, det fylte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IngridSletten

Etter 1,5 uke er vektnedgangen 1,4 kg! Dvs at julefettet er borte :-). Nå gyver jeg løs på de 4-5 trivselskiloene som har vært ekstremt vanskelig å bli kvitt.

Det har forøvrig gått forbløffende greit på dagene med bare 500 kalorier. (Har hatt 4 slike dager så langt ) Og det pussige er at når jeg våkner dagen etter, og forventer å være skrubbsulten, så er jeg mindre sulten enn vanlig. Jeg er i det hele tatt mye mindre sulten, og det er null problem å spise forsiktig på normaldagene også. Dette 5:2- opplegget (eller 4:3 foreløpig for min del) trives jeg godt med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...