Gå til innhold

Medisiner som bremsekloss?

Gondor

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å gå ned i vekt.

Det som funka for meg en gang tilbake, var å ikke spise noenting etter klokka 18. Og gjerne fisk til middag.

Forstår ikke hvorfor ris skal være fy mat, i Kina er de jo tynne. Og i Italia og Frankrike, med pasta og baguetter, er jo jentene tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å gå ned i vekt.

Det som funka for meg en gang tilbake, var å ikke spise noenting etter klokka 18. Og gjerne fisk til middag.

Forstår ikke hvorfor ris skal være fy mat, i Kina er de jo tynne. Og i Italia og Frankrike, med pasta og baguetter, er jo jentene tynne.

Hmm... Det er jo riktig observert.

Jeg er sultnest etter kl 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YoplaitDouble

Etter hvert går det på autopilot, når du begynner å kjenne igjen hva typiske matvarer man ofte spiser inneholder i de porsjonene man lager. Det høres kanskje litt drøyt ut, men jeg kan rimelig nøyaktig innhold av alle matvarer jeg spiser utenatt. Lærte meg det da jeg bestemte meg for å kvitte meg med 14kg for 3 år siden, og det er et nyttig hjelpemiddel til å være litt bevisst på hvilke matvarer som er rene kaloribombene som det ikke er verdt å dytte i seg. På den måten finner du raskt ut av hvilke matvarer som gir best metthetsfølelse og hjelper deg mot målet  :)

Endret av YoplaitDouble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På froskens oppfordring har jeg i dag begynt å skrive ned alt jeg spiser i løpet av et døgn. Jeg er inne på kaloritelleren Gefjon anbefalte og det er faktisk interessant og gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter hvert går det på autopilot, når du begynner å kjenne igjen hva typiske matvarer man ofte spiser inneholder i de porsjonene man lager. Det høres kanskje litt drøyt ut, men jeg kan rimelig nøyaktig innhold av alle matvarer jeg spiser utenatt. Lærte meg det da jeg bestemte meg for å kvitte meg med 14kg for 3 år siden, og det er et nyttig hjelpemiddel til å være litt bevisst på hvilke matvarer som er rene kaloribombene som det ikke er verdt å dytte i seg. På den måten finner du raskt ut av hvilke matvarer som gir best metthetsfølelse og hjelper deg mot målet  :)

Takk for oppbackingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På froskens oppfordring har jeg i dag begynt å skrive ned alt jeg spiser i løpet av et døgn. Jeg er inne på kaloritelleren Gefjon anbefalte og det er faktisk interessant og gøy!

Nå er du i gang med en mer konkret tilnærming til å oppnå ditt mål :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...