Beverly123 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Det er vanskelig å gå ned i vekt. Det som funka for meg en gang tilbake, var å ikke spise noenting etter klokka 18. Og gjerne fisk til middag. Forstår ikke hvorfor ris skal være fy mat, i Kina er de jo tynne. Og i Italia og Frankrike, med pasta og baguetter, er jo jentene tynne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2014 Det er vanskelig å gå ned i vekt. Det som funka for meg en gang tilbake, var å ikke spise noenting etter klokka 18. Og gjerne fisk til middag. Forstår ikke hvorfor ris skal være fy mat, i Kina er de jo tynne. Og i Italia og Frankrike, med pasta og baguetter, er jo jentene tynne. Hmm... Det er jo riktig observert. Jeg er sultnest etter kl 18. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gefjon Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Her er en ok kaloritelle side http://www.kalorikjell.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Her er en ok kaloritelle side http://www.kalorikjell.com/ Takk, den var enkel og grei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YoplaitDouble Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Etter hvert går det på autopilot, når du begynner å kjenne igjen hva typiske matvarer man ofte spiser inneholder i de porsjonene man lager. Det høres kanskje litt drøyt ut, men jeg kan rimelig nøyaktig innhold av alle matvarer jeg spiser utenatt. Lærte meg det da jeg bestemte meg for å kvitte meg med 14kg for 3 år siden, og det er et nyttig hjelpemiddel til å være litt bevisst på hvilke matvarer som er rene kaloribombene som det ikke er verdt å dytte i seg. På den måten finner du raskt ut av hvilke matvarer som gir best metthetsfølelse og hjelper deg mot målet Endret 12. januar 2014 av YoplaitDouble 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 På froskens oppfordring har jeg i dag begynt å skrive ned alt jeg spiser i løpet av et døgn. Jeg er inne på kaloritelleren Gefjon anbefalte og det er faktisk interessant og gøy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 12. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2014 Etter hvert går det på autopilot, når du begynner å kjenne igjen hva typiske matvarer man ofte spiser inneholder i de porsjonene man lager. Det høres kanskje litt drøyt ut, men jeg kan rimelig nøyaktig innhold av alle matvarer jeg spiser utenatt. Lærte meg det da jeg bestemte meg for å kvitte meg med 14kg for 3 år siden, og det er et nyttig hjelpemiddel til å være litt bevisst på hvilke matvarer som er rene kaloribombene som det ikke er verdt å dytte i seg. På den måten finner du raskt ut av hvilke matvarer som gir best metthetsfølelse og hjelper deg mot målet Takk for oppbackingen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 På froskens oppfordring har jeg i dag begynt å skrive ned alt jeg spiser i løpet av et døgn. Jeg er inne på kaloritelleren Gefjon anbefalte og det er faktisk interessant og gøy!Nå er du i gang med en mer konkret tilnærming til å oppnå ditt mål :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.