Gå til innhold

Å ikke passe inn


xxløvetannxx

Anbefalte innlegg

Du kan ta i mot Jesus ved å be frelsesbønn, et eksempel på en slik finner du på visjonnorge.com

Det handler om at du ber Jesus om tilgivelse for dine synder, og ber om at han skal komme inn i hjertet ditt.

Har bedt så mye om det før "Jesus tilgi meg og Jesus kom inn i mitt hjerte". Så bare mye lys, tror du det var Jesus? Så endel på visjon norge en periode, sendte til og med inn sms om at de måtte be for meg. Vil gjerne ha hjelp fra Jesus :) Men jeg føler ikke Jesus passer på meg, men kanskje han gjør det? Får begynne å se på visjon norge igjen, synes bare de snakket så mye om synd og Helvete. Men jeg tror på Jesus selv om jeg er alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bedt så mye om det før "Jesus tilgi meg og Jesus kom inn i mitt hjerte". Så bare mye lys, tror du det var Jesus? Så endel på visjon norge en periode, sendte til og med inn sms om at de måtte be for meg. Vil gjerne ha hjelp fra Jesus :) Men jeg føler ikke Jesus passer på meg, men kanskje han gjør det? Får begynne å se på visjon norge igjen, synes bare de snakket så mye om synd og Helvete. Men jeg tror på Jesus selv om jeg er alternativ.

Det er litt forskjellig det som går på visjon norge, jeg synes også at mange av programmene blir litt tunge. Men av alle ting så likte jeg å se på evangeliesenteret- tv, det går alle dager klokken 18. De formidler virkelig håp, med alle de tidligere fortapte og utslåtte menneskene( og det er ikke snakk om folk som f.eks har drukket litt for mye, men tungt rusmisbruk, kriminalitet etc)

Jeg vet ikke hvor du bor, om det er en menighet der, men det er kanskje en ide å oppsøke en. Selv var jeg noen ganger i Betel i Trondheim. Det var veldig fint, gudstjeneste og bønn. Ikke ulikt den norske kirke, men, synes jeg, mye mer levende.

Man trenger kanskje å holde troen levende.

Forresten, Onkel Tuka har en fin plate kalt Geriljagospel, den ligger på wimp, sikkert på Spotify også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt forskjellig det som går på visjon norge, jeg synes også at mange av programmene blir litt tunge. Men av alle ting så likte jeg å se på evangeliesenteret- tv, det går alle dager klokken 18. De formidler virkelig håp, med alle de tidligere fortapte og utslåtte menneskene( og det er ikke snakk om folk som f.eks har drukket litt for mye, men tungt rusmisbruk, kriminalitet etc)

Jeg vet ikke hvor du bor, om det er en menighet der, men det er kanskje en ide å oppsøke en. Selv var jeg noen ganger i Betel i Trondheim. Det var veldig fint, gudstjeneste og bønn. Ikke ulikt den norske kirke, men, synes jeg, mye mer levende.

Man trenger kanskje å holde troen levende.

Forresten, Onkel Tuka har en fin plate kalt Geriljagospel, den ligger på wimp, sikkert på Spotify også.

Ok. Takk for at du tok deg tid til å svare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stadig en brennende følelse av å ikke passe inn noen steder. Jeg har gjennom en årrekke vært innom diverse skoler og arbeidsplasser uten å føle meg hjemme. Jeg har gitt det tid, men føler meg bare mislykket og utilpass. Dette resulterer i at jeg isolerer meg hjemme. Snakker ikke om tankene og følelsene mine. Jeg har ikke lov til å være meg. Det har jeg selv bestemt. Men hvem skal jeg da være? Hadde det kanskje vært best å ikke være? Jeg er ikke suicidal, men har eksistensielle tanker. Hvor passer jeg inn og hvem kan jeg være for å føle at jeg er noen i det store og hele.

Kanskje sliter du med identiteten din, da kan det bli noe lettere å ikke være deg selv, men du tar på deg andre identiteter for å passe inn. dette kan bli nokså slitsomt med tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...