tjohei1 Skrevet 15. januar 2014 Skrevet 15. januar 2014 Som har driftsavtale for jeg har ikke råd til å gå til privat. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 15. januar 2014 Skrevet 15. januar 2014 Hei, Siden han mener autisme er en psykisk lidelse og han ikke vet om noen egnet psykiater i osloområdet, er det saken. Du kan google og skrive en henvendelse til de som har avtale, ingen har komepatanse på autisme, eller kjenner seg klare for samtaler med an autist, så langt er det situasjonen, en har svart, men ikke privat, og en som jobber med funksjonshemmede. Et par andre svart, men har ikke kapasitet eller kompetanse på autisme. :-) Det virker som vi med autisme faller utrolig mellom alle stoler :-) Det tar jeg til ettertanke. Det er alvorlig, da mange med autisme strever veldig med livene sine, men de får ikke hjelp . 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. januar 2014 Skrevet 16. januar 2014 Jeg vil gjerne vite noe om diagnose/problemstilling før jeg evt kan anbefale noen. Likeledes om det er diagnostikk, medikamentell behandling eller psykoterpai som er det viktigste. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Jeg vil gjerne vite noe om diagnose/problemstilling før jeg evt kan anbefale noen. Likeledes om det er diagnostikk, medikamentell behandling eller psykoterpai som er det viktigste. Hei! Siden du som nok en psykiater i en lang rekke heller ikke kjenner til psykiatere i Osloområdet som har kompetanse på autisme, så gir det meg en bekreftelse på følelsen av at de fleste psykiater ikke vet særlig om autisme, eller gode hjelpetiltak, nettopp fordi det faller litt utenfor fagfeltet deres. 0 Siter
slabbedask Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Hei, Siden han mener autisme er en psykisk lidelse og han ikke vet om noen egnet psykiater i osloområdet, er det saken. Du kan google og skrive en henvendelse til de som har avtale, ingen har komepatanse på autisme, eller kjenner seg klare for samtaler med an autist, så langt er det situasjonen, en har svart, men ikke privat, og en som jobber med funksjonshemmede. Et par andre svart, men har ikke kapasitet eller kompetanse på autisme. :-) Det virker som vi med autisme faller utrolig mellom alle stoler :-) Det tar jeg til ettertanke. Det er alvorlig, da mange med autisme strever veldig med livene sine, men de får ikke hjelp . Har "tjohei1" autisme? 0 Siter
tjohei1 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Skrevet 17. januar 2014 Hei! Ja! Nei, det har jeg slettes ikke! 0 Siter
tjohei1 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Skrevet 17. januar 2014 Jeg vil gjerne vite noe om diagnose/problemstilling før jeg evt kan anbefale noen. Likeledes om det er diagnostikk, medikamentell behandling eller psykoterpai som er det viktigste. Paranoid personlighetsfortyrrelse, depresjon og sosial angst - sjenanse. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Karsten Hytten, Edvard Hauff, Tor Kvakkestad er personer jeg kjenner og kan anbefale. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 17. januar 2014 Forfatter Skrevet 17. januar 2014 Karsten Hytten, Edvard Hauff, Tor Kvakkestad er personer jeg kjenner og kan anbefale. Tusen takk for svar! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Hei! Ja! Hvis en er en hammer, kan en lett tro at alt en ser er spiker. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Hvis en er en hammer, kan en lett tro at alt en ser er spiker. Hei! Spøk og ironi er ikke din sterke side:-) Utover det er vel du hammeren og jeg spikeren, men selv en spiker er like hel av å bli slått i hodet, den sitter bare på plass en stund:-) 0 Siter
Gjest Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Hvis en er en hammer, kan en lett tro at alt en ser er spiker. Utrolig bra beskrivelse i forhold til så mangt (jeg tenker ikke på personer, men på ting). 0 Siter
Madelenemie Skrevet 17. januar 2014 Skrevet 17. januar 2014 Utrolig bra beskrivelse i forhold til så mangt (jeg tenker ikke på personer, men på ting). Hei! Hvis du ble imponert kan jeg gi deg mange flere: "Hvis en er et borr, kan en lett tro at alt en ser er skruer." Også her er nhd borret, og jeg skruen, du har vel hørt om løse skruer :-D 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. januar 2014 Skrevet 18. januar 2014 (endret) delete/ Endret 18. januar 2014 av XbellaX 0 Siter
Gjest Skrevet 18. januar 2014 Skrevet 18. januar 2014 Hei! Hvis du ble imponert kan jeg gi deg mange flere: "Hvis en er et borr, kan en lett tro at alt en ser er skruer." Også her er nhd borret, og jeg skruen, du har vel hørt om løse skruer :-D Jeg tenkte på noe annet Jeg tenkte på svart/hvitt-tenkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.