Gå til innhold

Aktor i Kongo saken psyk `?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg tror mange barn og unge og overgrepsofre har akkurat det samme å si om sitt eget nordlige bongoland :-)

 

Her snakker vi ikke om straffeutmåling, men om skyldspørsmålet.

Anonymous poster hash: 93ff4...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Her snakker vi ikke om straffeutmåling, men om skyldspørsmålet.

Anonymous poster hash: 93ff4...4f7

 

Hei!

 

Og French som er kastet ut av Telmarkbataljonen av disipinårsaker har tydelige vansker.

Og sjelden er det drapossaker der morderne vasker opp etter drapet,  men tror man man er i et lovløst land så gjør man andre vurderinger. Nordmenn lar dessverre følelser få slippe til, følelser om nasjonalitet, sånt eksisterer ikke for meg, kun prinsipper, også i forhold til familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg syns bilder der de vasker blod i bilen og mye annet ikke taler til fordel for dem.

 

Jeg er prinsippfast og nasjonalitet, om de er norske eller i min egen familie er alltid underordnet de reelle fakta.

 

Det er jeg helt ulik de fleste mennesker jeg kjenner, jeg anmelder når det er grunn til det, og lar ikke følelser komme i veien.

Men kongo folka er jo kokko, spionasje for norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nordmenn lar dessverre følelser få slippe til, følelser om nasjonalitet, sånt eksisterer ikke for meg, kun prinsipper, også i forhold til familie.

 

Akkurat det gjelder ikke spesielt for nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du har ubestridelige vitenskapelige bevis på at Moland hadde promille, så sitter du å argumenterer for at han kan ikke ha vært full, siden ingen inrømmer å ha tatt med alkohol inn på cellen, det er bare løgner som french har funnet på..... da er du enten mentalt tilbakestående, korrput, eller har en eller anne psykisk lidelse som jeg ikke helt kan stadfeste, defor lurte jeg på hva dere andre tenkte 

Anonymous poster hash: da88e...299

 

Alt på en gang, tror jeg. De er dømt til døden og samtidig til å betale en erstatning mye større enn Norges BNP.

 

I Norge er det farlig å skrive noen mening om det.

Da kommer rasismebeskyldningene umiddelbart.

 

Men det er helt greit å beskrive symptomene inngående, bare man ikke oppgir diagnosen.

 

Makan til sirkus.

 

Jepp, bortsett fra at det er livsfarlig og lite gøy. Det er ikke kjekt å være i fattige land med mye grådighet. Nordmenn kan bli sett på som vandrende pengetrær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...