Gå til innhold

Bio Biobela


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg tar 1 pille Bio Biobela om dagen mot hukommelsessvikt som jeg går til utredning om på Ullevål Sykehus. Mitt spørsmål er om jeg kan ta 2 piller om dagen og om det vil ha en større virkning. Jeg kan tilføye at jeg synes nok at den ene pillen jeg tar har en positiv virkning. Til orienterring er jeg 80 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Gingko biloba er et tre som har lange medisinske tradisjoner i Østen, og det er gjort flere studier som har vist effekt mot nedsatt hukommelse. Det er også gjort undersøkelser som ikke viser effekt. Virkningsmekanismen antas å være at mikrosirkulasjonen styrkes og dessuten at det er en antioksidant (beskytter mot celleskade). Sannsynligvis er effekten best hos personer med nedsatt blodsirkulasjon og åreforkalkning. Ginkgo biloba er lite giftig og det er vanligvis ikke noe problem å ta to tabletter daglig, men man skal være forsiktig med å kombinere med blodfortynnende medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...