Gå til innhold

500 gram druer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned noen kilo, og vil helst ikke opp igjen.  Men jeg bare elsker druer. Jeg handler på veg hjem fra jobb og tar ofte med meg en 500 g pakke med druer. Når jeg kommer hjem forsvinner alt.  Jeg klarer ikke å stoppe før det er tomt.  Jeg vet det er mye sukker i druer og det egner seg vel ikke så godt til slanking, samtidig som det er sunnere enn mye annet vi hiver i oss.  Bør jeg bare kutte helt ut druene når jeg ikke vil opp i vekt?  Det vil aldri nytte for meg og bare spise halve pakken.   



Anonymous poster hash: d33f6...98c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har gått ned noen kilo, og vil helst ikke opp igjen.  Men jeg bare elsker druer. Jeg handler på veg hjem fra jobb og tar ofte med meg en 500 g pakke med druer. Når jeg kommer hjem forsvinner alt.  Jeg klarer ikke å stoppe før det er tomt.  Jeg vet det er mye sukker i druer og det egner seg vel ikke så godt til slanking, samtidig som det er sunnere enn mye annet vi hiver i oss.  Bør jeg bare kutte helt ut druene når jeg ikke vil opp i vekt?  Det vil aldri nytte for meg og bare spise halve pakken.   

 

Du får kjøpe 100-200 g i løs vekta da... Druer nå uansett noe av det bedre du kan spise som snacks.

 

Det er endel kalorier i druer. En eske med 500g druer er ca 350 kcal.

Til sammenligning er det 350 kcal i bare 65 g sjokolade.

Endret av slabbedask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer er ikke det verste du kan spise, men reagerer ikke magen din på så mye druer på en gang?

 

De inneholder mye fruktsukker som sender blodsukkeret ditt rett til værs da. Gjør heller som Slabbedasken foreslår - kjøp en liten klase i løs vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Druer er ikke det verste du kan spise, men reagerer ikke magen din på så mye druer på en gang?

 

De inneholder mye fruktsukker som sender blodsukkeret ditt rett til værs da. Gjør heller som Slabbedasken foreslår - kjøp en liten klase i løs vekt.

Magen reagerer ingenting.  Jeg får begynne å kjøpe i løs vekt.  Men jeg liker nå best de stenfrie da.

Anonymous poster hash: d33f6...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde ikke druer i løs vekt, så dermed gikk det ned et halvt kilo druer i dag også.



Anonymous poster hash: d33f6...98c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

350 kalorier kan du alltids få plass til, men jeg ville ikke anbefalt det så ofte, siden det da fortrenger annen mat. Spis ihvertfall litt forskjellig frukt fra dag til dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

De hadde ikke druer i løs vekt, så dermed gikk det ned et halvt kilo druer i dag også.

 

 

Du får begynne å handle i en skikkelig butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...