AnonymBruker Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Hun sier at jeg åker rett inn i innleggelse på mandag. Jeg har bare vrangforestillinger avogtil, men jeg vet jo att de er vrangforestillinger så da er jeg jo ikke sjuk. Men mamma sier hun skal tvinge meg til innleggelse i psyk. Og hun sier hun skal legge meg i stropper og tvinge i meg piller. Jeg er over 25 år. Hva må jeg gjøre her i denne situasjonen?Anonymous poster hash: 4c24e...f1e 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Det beste du kan gjøre er å følge de behandlingsråd som du sannsynligvis allerede har fått. Jeg antar at disse rådene også inkluderer det å ta medisiner. 0 Siter
Kayia Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 (endret) Foruten det NHD sier ad medisinering syns jeg du skal være glad for å ha pårørende som ser deg og behovene dine, og dessuten vet å opptre ansvarlig ved behov. Håper du får hjelpen du trenger nå, og at du etterhvert får det bedre. Endret 8. februar 2014 av Kayia 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2014 Skrevet 8. februar 2014 Jeg skjønner at din mor gjerne vil forsøke å motvirke at du fortsetter å handle destruktivt. Det må jo være bedre for deg også om du kan få en noe bedre hverdag og ikke bruker fullt så mye tid på meningsløse handlinger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.