Gå til innhold

Når homofile får barn....


Togli

Anbefalte innlegg

 

Du kunne jo bare benektet at hatet og utskjellingen din var motivert av manglende aksept for din homoseksuelle legning og at det er derfor du ikke lenger er troende. 

 

 

Er Maglor tidligere troende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    46

  • trollemor;o)

    24

  • ecbole

    12

  • slabbedask

    11

 

Selv om begrunnelser kan være dårlige, gjør ingen normale mennesker viktige valg uten å ha motiver. Ikke du heller. Motivasjon er et minimum av rasjonalitet for alle normale mennesker.

 

Homoseksualitet

Hvis du ikke hadde hatt preferanse mer eller mindre i homofil retning, ville du benektet det, selvfølgelig. Folk som forsvarer homofil livsstil har gjerne en grunn til det - ofte at de selv har slik livsstil eller at de ikke er fjernt fra å gå inn i homofil livsstil. Det gjelder nok særlig når iveren til å forsvare den levemåten, er stor. Og her oser "homse-lukt". Det er veldig forståelig om du er for flau til å innrømme det og vil benekte. Så får du ta den biten med ro, for hvor vidt du har et slikt livsstilsvalg, har ikke stort mer interesse her.

 

 

Det er virkelig en av de rareste koblingene jeg har hørt :P Jeg kan garantere at jeg er 100 % heterofil, og bare tanken på å selv ha noe intimt på gang med en av samme kjønn får meg til å brekke meg (jeg har selvsagt ingen grunn til å lyve om det). Samtidig har jeg ALLTID forsvart voksne menneskers rett til å elske den de vil og ha et forhold til vedkommende så lenge det er gjensidig.

 

Du er ganske langt ute på bærtur når du påstår det du skriver... evt følger du ikke med i tiden. Det er meget stor aksept for homofilt samliv i det norske samfunnet idag, og jeg kan vel nesten love deg at flesteparten som er positive til dette slett ikke har homofile preferanser i det hele tatt. De klarer bare å se litt lengre enn sin egen nese og har innsett at mennesker kommer i ulike varianter og at kjærlighet ikke er noe man har rett til å overstyre på noen som helst måte hos to gjensidige parter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig en av de rareste koblingene jeg har hørt :P

 

Du er ganske langt ute på bærtur når du påstår det du skriver... evt følger du ikke med i tiden. Det er meget stor aksept for homofilt samliv i det norske samfunnet idag, og jeg kan vel nesten love deg at flesteparten som er positive til dette slett ikke har homofile preferanser i det hele tatt. 

 

Slik går det når en er hardt angrepet av gudeviruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slik går det når en er hardt angrepet av gudeviruset.

 

Hei og hå! De som er uenige med deg må tydeligvis være syke!

Anonymous poster hash: 69bc7...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik går det når en er hardt angrepet av gudeviruset.

Tja, det er nok ikke bare "gudeviruset" som må ta skylda her ;) Jeg har religiøse venner, entatil prester, som mener homofile har de samme rettigheter som andre mennesker til å få leve sammen med den de elsker..... Jeg kjenner også til trangsynte ateister som mener homofili er en dødssynd.

 

Jeg er nesten slik at jeg mistenker "homsehaterne" for å være usikre på sin egen seksualitet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...