Gjest Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Hva gjør jeg da for å unngå å bli syk igjen? Jeg vil råde deg til å slutte å bekymre deg for å bli syk. Jeg vet det ikke er lett. Men bekymringer kan gjøre en syk. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Jeg vil råde deg til å slutte å bekymre deg for å bli syk. Jeg vet det ikke er lett. Men bekymringer kan gjøre en syk. Bekymringer har jeg nok av nå likevel, så jeg tror ikke at bekymringen for å bli syk vil gjøre meg syk nå. Men jeg kjenner at dette er veldig dårlig for meg. Så nå veier jeg veldig frem og tilbake om jeg skal øke lithium for å forebygge det. Jeg ligger på lav dose så jeg vet at jeg kan øke. 0 Siter
Gjest Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 Hver enkelt med BP må drøfte med sin psykiater hva som i størst mulig grad reduserer risikoen for tilbakefall. Ingen kan gi garanti om at tilbakefall ikke vil komme.. Jeg skal aldri bli syk igjen. Skal gjøre hva det enn måtte være for å unngå det. Får prøve å få tak i psykiateren i morgen. 0 Siter
Missimo Skrevet 9. februar 2014 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Bekymringer har jeg nok av nå likevel, så jeg tror ikke at bekymringen for å bli syk vil gjøre meg syk nå. Men jeg kjenner at dette er veldig dårlig for meg. Så nå veier jeg veldig frem og tilbake om jeg skal øke lithium for å forebygge det. Jeg ligger på lav dose så jeg vet at jeg kan øke. Får høre hva psykiateren din råder deg til da. Lykke til :-) Endret 9. februar 2014 av Missimo 0 Siter
Gjest Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Får høre hva psykiateren din råder deg til da. Lykke til :-) Takk for det. Da var det bare å få tak i psykiateren. Har ikke klart det idag 0 Siter
Missimo Skrevet 10. februar 2014 Skrevet 10. februar 2014 Takk for det. Da var det bare å få tak i psykiateren. Har ikke klart det idag Håper du får tak i han i morgen da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.