Gjest Anonym bruker Skrevet 27. februar 2014 Skrevet 27. februar 2014 Hei, Min Psykiater Dr. Frode Haffner, går av med pensjon (70År) i juni. Kan du komme med en anbefaling til ny privatpraktiserende psykiater i Oslo. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Gå til fastlegen, og få han til å henvise deg, det er penger ut av vinduet å betale for en privat psykolog! 0 Siter
frosken Skrevet 20. mars 2014 Skrevet 20. mars 2014 Gå til fastlegen, og få han til å henvise deg, det er penger ut av vinduet å betale for en privat psykolog! Det finnes mange såkalte privatpraktiserende avtalespesialister i Oslo, og hos dem betaler man ikke mer enn man ville gjort på DPS. Det er kun et lite fåtall personer som får langvarig oppfølgning av fast psykiater ved dps i Oslo. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Jeg synes du kan be Haffner om en anbefaling. Jeg kjenner ikke så mange av de privatpraktiserende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 Skrevet 21. mars 2014 Hei, Min Psykiater Dr. Frode Haffner, går av med pensjon (70År) i juni. Kan du komme med en anbefaling til ny privatpraktiserende psykiater i Oslo. Hei! Dr Espen Anker på Majorstuen, er en hyggelig psykiater. Han vet ingenting om autismespekterforstyrrelser, da han mente jeg var så søt og ikke kunne ha autisme, noe jeg nå vet jeg har, men han var hyggelig og grei, og spurte om jeg var teknisk flink og kunne hjelpe han med en printertilkobling, noe jeg startet med. Min psykiater er også pensjonist, og reiser mye, nå er i Tyskland, det er få psykiatere som kan noe om autisme, så jeg holder meg til de som jobber med psykisk utviklingshemmede og de med autisme. Men har man ikke autismespekterforstyrrelse tenker jeg dr Anker må være bra, han hadde også mye humor, noe jeg også har. Anonymous poster hash: 638c0...7f3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.