Gå til innhold

Ny Psykiater i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei, Min Psykiater Dr. Frode Haffner, går av med pensjon (70År) i juni. Kan du komme med en anbefaling til ny privatpraktiserende psykiater i Oslo.

• 3 uker senere...
Skrevet

Gå til fastlegen, og få han til å henvise deg, det er penger ut av vinduet å betale for en privat psykolog!

Skrevet

Gå til fastlegen, og få han til å henvise deg, det er penger ut av vinduet å betale for en privat psykolog!

Det finnes mange såkalte privatpraktiserende avtalespesialister i Oslo, og hos dem betaler man ikke mer enn man ville gjort på DPS.  Det er kun et lite fåtall personer som får langvarig oppfølgning av fast psykiater ved dps i Oslo.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg synes du kan be Haffner om en anbefaling.

Jeg kjenner ikke så mange av de privatpraktiserende.

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Min Psykiater Dr. Frode Haffner, går av med pensjon (70År) i juni. Kan du komme med en anbefaling til ny privatpraktiserende psykiater i Oslo.

Hei!

Dr Espen Anker på Majorstuen, er en hyggelig psykiater.

Han vet ingenting om autismespekterforstyrrelser, da han mente jeg var så søt og ikke kunne ha autisme, noe jeg nå vet jeg har, men han var hyggelig og grei, og spurte om jeg var teknisk flink og kunne hjelpe han med en printertilkobling, noe jeg startet med.

Min psykiater er også pensjonist, og reiser mye, nå er i Tyskland, det er få psykiatere som kan noe om autisme, så jeg holder meg til de som jobber med psykisk utviklingshemmede og de med autisme.

Men har man ikke autismespekterforstyrrelse tenker jeg dr Anker må være bra, han hadde også mye humor, noe jeg også har.

Anonymous poster hash: 638c0...7f3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...