slabbedask Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 (endret) Nei det var ikke slutten der han ble skutt, kanskje det til og med er tre sesonger. To sesonger, tilsammen 30 episoder. http://www.imdb.com/title/tt0098936/episodes?season=1 Endret 16. mars 2014 av slabbedask 0 Siter
Gondor Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Ja vi bør vel vurdere å se andre filmer, de kan ha sterk virkning på kropp og psyke. Er litt opptatt av det overnaturlige, og i twin peaks betydde drømmer og tegn mye. Var jo det det gikk ut på hele tiden, men hvem drepte Laura Palmer? Det ble jeg ikke klok på.Jeg tror NHD har helt rett i at du bør være kritisk til hva det er du ser på. Dessuten er det vel ikke sunt å sitte foran skjermen så lenge uansett hva det er man ser på! Jeg skjønner veldig godt din interesse for det spirituelle og overnaturlige, men når du får negative reaksjoner på det bør det ringe en bjelle. Jeg for min del har gått over til komedier, drama av alle slag, action og søtsuppe. Mye fint og spennende å følge med i den kategorien også. Skremmende science fiction filmer, dommedagsfilmer, skrekkfilmer og filmer om det overnaturlige holder jeg meg langt unna. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 To sesonger, tilsammen 30 episoder. http://www.imdb.com/title/tt0098936/episodes?season=1 Ok. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror NHD har helt rett i at du bør være kritisk til hva det er du ser på. Dessuten er det vel ikke sunt å sitte foran skjermen så lenge uansett hva det er man ser på! Jeg skjønner veldig godt din interesse for det spirituelle og overnaturlige, men når du får negative reaksjoner på det bør det ringe en bjelle. Jeg for min del har gått over til komedier, drama av alle slag, action og søtsuppe. Mye fint og spennende å følge med i den kategorien også. Skremmende science fiction filmer, dommedagsfilmer, skrekkfilmer og filmer om det overnaturlige holder jeg meg langt unna. Du gjør nok lurt i det. Men for meg er det veldig tiltrekkende, måtte se en episode til i dag. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Jeg tror NHD har helt rett i at du bør være kritisk til hva det er du ser på. Dessuten er det vel ikke sunt å sitte foran skjermen så lenge uansett hva det er man ser på! Jeg skjønner veldig godt din interesse for det spirituelle og overnaturlige, men når du får negative reaksjoner på det bør det ringe en bjelle. Jeg for min del har gått over til komedier, drama av alle slag, action og søtsuppe. Mye fint og spennende å følge med i den kategorien også. Skremmende science fiction filmer, dommedagsfilmer, skrekkfilmer og filmer om det overnaturlige holder jeg meg langt unna. Enig. Jeg har PTSD, og ser aldri skumle filmer. Kun oppbyggende programmer som får meg til å slappe av og føle meg vel. Hovedsakelig ser jeg mest naturvitenskapelige programmer og reiseprogrammer, men også noen komedier. Frustrerte Fruer syntes jeg var fin fordi den hadde en ganske smart satirisk vinkling på alle merkelige og barnslige personlige og mellommenneskelige fenomener. Det gjorde det senere lettere å slappe av og le litt i møte med vanskelige personer. Anonymous poster hash: 1ccaf...27b 0 Siter
Gondor Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Enig. Jeg har PTSD, og ser aldri skumle filmer. Kun oppbyggende programmer som får meg til å slappe av og føle meg vel. Hovedsakelig ser jeg mest naturvitenskapelige programmer og reiseprogrammer, men også noen komedier. Frustrerte Fruer syntes jeg var fin fordi den hadde en ganske smart satirisk vinkling på alle merkelige og barnslige personlige og mellommenneskelige fenomener. Det gjorde det senere lettere å slappe av og le litt i møte med vanskelige personer. Anonymous poster hash: 1ccaf...27b Må henge meg på det du skriver om naturvitenskapelige programmer. Jeg synes spesielt programmer som tar for seg universet er svært interessante.Stjernestøv: Ser du på programmer om universet og kvantefysikk? Det tror jeg hadde vært spennende for deg ut i fra det du har skrevet tidligere og nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 Må henge meg på det du skriver om naturvitenskapelige programmer. Jeg synes spesielt programmer som tar for seg universet er svært interessante. Stjernestøv: Ser du på programmer om universet og kvantefysikk? Det tror jeg hadde vært spennende for deg ut i fra det du har skrevet tidligere og nå. Det jeg har sett om universet omfatter ufoer og andre planeter, det er alt teorier om flyet som har forsvunnet. Det er jo rart da... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Det jeg har sett om universet omfatter ufoer og andre planeter, det er alt teorier om flyet som har forsvunnet. Det er jo rart da... Ok. Sånt har jeg holdt meg unna. Jeg tror man bør stå veldig støtt i den sansbare verden før man flyter ut i det alternative. Noe annet kan være skadelig, tror jeg. Mitt personlige funksjonsnivå er mye viktigere for meg og de rundt meg, enn at det kanskje finnes andre dimensjoner, engler, partikler som oppfører seg likt selv med stor avstand, og alt sånt. Det er sånt man kan tenke på når man er i full jobb, er en ressurs for andre rundt seg, og greier seg uten hjelp fra helsevesenet. Anonymous poster hash: 1ccaf...27b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 Ok. Sånt har jeg holdt meg unna. Jeg tror man bør stå veldig støtt i den sansbare verden før man flyter ut i det alternative. Noe annet kan være skadelig, tror jeg. Mitt personlige funksjonsnivå er mye viktigere for meg og de rundt meg, enn at det kanskje finnes andre dimensjoner, engler, partikler som oppfører seg likt selv med stor avstand, og alt sånt. Det er sånt man kan tenke på når man er i full jobb, er en ressurs for andre rundt seg, og greier seg uten hjelp fra helsevesenet. Anonymous poster hash: 1ccaf...27b Jeg greier meg uten hjelp fra helsevesenet Og store deler av tiden har jeg ingenting å gjøre, men jeg tar vare på min familie. Men må ha noe jeg og, har tenkt på å begynne å tegne igjen men jeg får ikke tak i krittene jeg er på utkikk etter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 Skrevet 16. mars 2014 Jeg greier meg uten hjelp fra helsevesenet Og store deler av tiden har jeg ingenting å gjøre, men jeg tar vare på min familie. Men må ha noe jeg og, har tenkt på å begynne å tegne igjen men jeg får ikke tak i krittene jeg er på utkikk etter. Tegne kan man heldigvis gjøre med blyant Anonymous poster hash: 1ccaf...27b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Skrevet 16. mars 2014 Tegne kan man heldigvis gjøre med blyant Anonymous poster hash: 1ccaf...27b Da blir det grått og kjedelig, farger må man ha 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Skrevet 17. mars 2014 Ok det blir ikke mer twin peaks på meg etter en natt forfulgt av serien Scary 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Jeg greier meg uten hjelp fra helsevesenet Uten medisiner også? Anonymous poster hash: b3279...5d6 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Skrevet 17. mars 2014 Uten medisiner også? Anonymous poster hash: b3279...5d6 Jeg tar seoquel og stesolid om kvelden, skal prøve å trappe ned. 0 Siter
Beverly123 Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Som en som faktisk lider av PTSD, synes jeg ikke noe særlig om at du bruker diagnosen i forbindelse med en tv-serie. Det skal veldig mye alvorligere ting til for å kunne kalle det PTSD. Av respekt for de som faktisk lider av det, vil jeg be deg om å revurdere din bruk av ordet, i hvert fall her inne Anonymous poster hash: 1ccaf...27b Mitt liv har ingenting med deg å gjøre. Heller du som ikke må uttale deg om folks sykdomsbilde uten å vite hva du prater om. Jeg har hatt mareritt og vært shaky i mange år pga den serien. Hører jeg en lyd om natta, tenker jeg på Bob og blir redd. 0 Siter
ColaZero Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Mitt liv har ingenting med deg å gjøre. Heller du som ikke må uttale deg om folks sykdomsbilde uten å vite hva du prater om. Jeg har hatt mareritt og vært shaky i mange år pga den serien. Hører jeg en lyd om natta, tenker jeg på Bob og blir redd. Jeg kan garantere deg at man ikke får diagnosen PTSD av en tv-serie! 0 Siter
Beverly123 Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Jeg kan garantere deg at man ikke får diagnosen PTSD av en tv-serie! Google PTSD horror movies og se at folk har fått diagnosen av skrekkfilmer. Hjernen og det visuelle på et menneske er et mysterium. Høres dumt ut å ikke tro at å se drap og tortur på tv, spesielt som barn, ikke kan feste seg dypt i menneskesinnet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 Skrevet 17. mars 2014 Google PTSD horror movies og se at folk har fått diagnosen av skrekkfilmer. Hjernen og det visuelle på et menneske er et mysterium. Høres dumt ut å ikke tro at å se drap og tortur på tv, spesielt som barn, ikke kan feste seg dypt i menneskesinnet. Det er nok heller du som må google diagnosekriteriene for PTSD. Anonymous poster hash: 1ccaf...27b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.