Gå til innhold

Kan jeg ringe psykologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg har fått beskjed om at jeg kan ringe psykologen min og sende meldinger, men er veldig skeptisk. Nå har det hendt en god del som gjør at jeg ikke klarer å lese til midtveis som jeg har om mindre enn en uke, er det da greit å ringe psykologen sin? 

Det er selvsagt i hennes arbeidstid. 

Vennlig hilsen

Gakka92

Skrevet

Takk for svar! Da prøver jeg det, selv om jeg føler meg masete. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Siden det er åpnet både for telefon og sms, anbefaler jeg sms. Da kan psykologen ringe tilbake når det passer best, f. eks mellom to pasienter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avtale med min psykolog at jeg kan ringe henne når som helst, også i helgene. Denne uken har jeg snakket med henne en til to ganger om dagen og hun var lei seg over at jeg ikke ringte i helgen fordi det var mye som skjedde.<br /><br />Hvis psykologen har sagt at du kan ringe så kan du det. H*n kan da si til deg om det passer eller ikke. For meg passer det bra.

Anonymous poster hash: cda3c...992

Skrevet

Jeg har fått beskjed om at jeg kan ringe psykologen min og sende meldinger (...) er det da greit å ringe psykologen sin? 

Les det du skriver en gang til. Som du ser har du svaret selv - du kan ringe :)

Skrevet

Hei igjen! :) 

Jeg valgte å sende en melding til henne, for ikke å forstyrre henne om hun måtte ha andre pasienter. Jeg fikk en hastetime med en gang, så det ordnet seg heldigvis :) 
Fikk også beskjed om å ikke nøle med å kontakte henne neste gang :P

Takk til alle som har orket å svare meg! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...