ISW Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Skrevet 25. mars 2014 Jeg tar AP mot psykose, men synes du virker sykere enn meg slik du kverner om temaet. No offence Nå vet jeg ikke hvor syk du er, men jeg fungerer i alle fall ganske bra. Jeg har heller ikke psykose. Men det er vanskelig å svare på spørsmålet ditt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Nå vet jeg ikke hvor syk du er, men jeg fungerer i alle fall ganske bra. Jeg har heller ikke psykose. Men da er du heller ikke alvorlig psykisk syk. Hvorfor fortsetter du da å kverne om dette samme omatt og omatt? Anonymous poster hash: bb586...f97 0 Siter
helseangst Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Men da er du heller ikke alvorlig psykisk syk. Hvorfor fortsetter du da å kverne om dette samme omatt og omatt? Anonymous poster hash: bb586...f97 Fordi det er dessverre sånn det er å ha helseangst.. Man er hypokonder, og tror det feiler en noe alvorlig. Og selv om man er klar over at man har helseangst så klarer man ikke å få følelsene med på at det kun er det som er galt. Jeg sliter med det samme selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.