Gå til innhold

En alvorlig psykisk lidelse eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar AP mot psykose, men synes du virker sykere enn meg slik du kverner om temaet. No offence

Nå vet jeg ikke hvor syk du er, men jeg fungerer i alle fall ganske bra.

Jeg har heller ikke psykose.

Men det er vanskelig å svare på spørsmålet ditt.

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor syk du er, men jeg fungerer i alle fall ganske bra.

Jeg har heller ikke psykose.

Men da er du heller ikke alvorlig psykisk syk. Hvorfor fortsetter du da å kverne om dette samme omatt og omatt?

Anonymous poster hash: bb586...f97

Skrevet

Men da er du heller ikke alvorlig psykisk syk. Hvorfor fortsetter du da å kverne om dette samme omatt og omatt?

Anonymous poster hash: bb586...f97

Fordi det er dessverre sånn det er å ha helseangst.. Man er hypokonder, og tror det feiler en noe alvorlig. Og selv om man er klar over at man har helseangst så klarer man ikke å få følelsene med på at det kun er det som er galt. Jeg sliter med det samme selv. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...