AnonymBruker Skrevet 24. mars 2014 Skrevet 24. mars 2014 Jeg kan svinge veldig i humøret. Vanligvis mest sannsynlig innenfor normalen. Men perioder kan jeg plutselig begynne å le på bussen. Le ukontrollert og ikke greie å ta meg igjen. Ser morsomme ting som kanskje egentlig ikke er så morsomme. Så kan det gå noen timer og jeg er veldig sliten, og blir utrolig trist og lei meg. Føler også dette er noe jeg ikke greier å kontrollere, så folk ser godt på meg om jeg er trist eller glad. Nyansene er der ikke helt. Men jeg svinger ikke sånn hver dag. Jeg kan ha dager hvor alt er normalt, men så kommer dette her frem. Utrolig frustrerende. Kan skje at jeg ikke kan ta tlf fordi jeg begynner å le. Kan dette være en sykdom, utrolig ubehagelig egentlig. Jeg kan ikke stole på meg selv, er noen ganger redd for at noen skal fortelle meg en vits slik at jeg skal begynne å le og ikke få kontroll. Anonymous poster hash: a2874...c82 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. mars 2014 Skrevet 25. mars 2014 Jeg kan svinge veldig i humøret. Vanligvis mest sannsynlig innenfor normalen. Men perioder kan jeg plutselig begynne å le på bussen. Le ukontrollert og ikke greie å ta meg igjen. Ser morsomme ting som kanskje egentlig ikke er så morsomme. Så kan det gå noen timer og jeg er veldig sliten, og blir utrolig trist og lei meg. Føler også dette er noe jeg ikke greier å kontrollere, så folk ser godt på meg om jeg er trist eller glad. Nyansene er der ikke helt. Men jeg svinger ikke sånn hver dag. Jeg kan ha dager hvor alt er normalt, men så kommer dette her frem. Utrolig frustrerende. Kan skje at jeg ikke kan ta tlf fordi jeg begynner å le. Kan dette være en sykdom, utrolig ubehagelig egentlig. Jeg kan ikke stole på meg selv, er noen ganger redd for at noen skal fortelle meg en vits slik at jeg skal begynne å le og ikke få kontroll. Anonymous poster hash: a2874...c82 Uten at jeg vet mer enn du skriver synes jeg ikke dette høres normalt ut. Har du alltid vært slik, evt når begynte det? Hvordan fungerer du ellers, er du i jobb/skole? 0 Siter
Nycora Skrevet 26. mars 2014 Skrevet 26. mars 2014 Høres litt hormonelt ut? Er du gammel? Jeg var veldig sånn i 14-15 årsalderen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.