helseangst Skrevet 26. mars 2014 Skrevet 26. mars 2014 Takk for gode råd i tidligere innlegg, NHD. Nå har jeg et siste spørsmål og så skal jeg prøve å holde meg unna dette forumet. Jeg har ikke fått legetime før mandag og er nesten tom for sobril. Jeg har en pakke med piller som gikk ut på dato i juni 2012. Er det ok å bruke disse frem til mandag hvis det røyner på? 0 Siter
helseangst Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Skrevet 26. mars 2014 Altså sobril fra en tidligere angstperiode. . 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2014 Skrevet 26. mars 2014 Mitt offisielle svar må være at en ikke skal bruke slike medisiner. Selv ville jeg ikke hatt noen motforestillinger mot å bruke dem pga datoen :-) 0 Siter
helseangst Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Skrevet 26. mars 2014 Ok. Det jeg såklart er redd for er om man kan få en paradoksal effekt. Psykose eller rus f.eks. Jeg har lest at virkningsstoffene kan ha blitt svakere, og det kan jeg isåfall leve med. Men jeg tør ikke ta de hvis det kan være farlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.