Gondor Skrevet 26. mars 2014 Skrevet 26. mars 2014 Jeg vet jeg ikke skal poste mer enn ett innlegg per dag, men akkurat nå blåser jeg i det.Hvordan styrker man sin gjennomføringsevne?Jeg har interessante oppgaver som venter på meg, allikevel gjør jeg ingenting med det. Og det gnager. Setter jeg først i gang er det dypt tilfredsstillende selv om det kan være vanskelig. Jeg blir stolt og føler en indre ro fordi jeg vet at det er dette jeg skal gjøre i livet mitt. 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 26. mars 2014 Skrevet 26. mars 2014 Jeg vet ikke jeg. Hva med å bare gjøre det. For eksempel akkurat nå. Utsetter man ting så minsker sjansene for at det blir gjennomført i det hele tatt Anonymous poster hash: fu420...v69 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2014 Skrevet 26. mars 2014 Et lite tips. Hvis de er en oppgave du har tenkt å gjøre i morgen, ikke bare bestem deg for å gjøre den i morgen, men bestem deg for konkret starttidspunkt. Jeg skal starte med oppgaven i morgen kl. 10.30. 0 Siter
Gondor Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Skrevet 26. mars 2014 Jeg vet ikke jeg. Hva med å bare gjøre det. For eksempel akkurat nå. Utsetter man ting så minsker sjansene for at det blir gjennomført i det hele tatt Anonymous poster hash: fu420...v69 Takk for svar! Jeg tar deg på ordet. Nå har jeg tatt frem de dokumentene det gjelder og da er 3/4 av jobben gjort. Men før jeg får gjort noe må jeg lage middag. 0 Siter
Gondor Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Skrevet 26. mars 2014 Et lite tips. Hvis de er en oppgave du har tenkt å gjøre i morgen, ikke bare bestem deg for å gjøre den i morgen, men bestem deg for konkret starttidspunkt. Jeg skal starte med oppgaven i morgen kl. 10.30.Takk for tipset! Jeg skal lage en plan for i morgen og skrive det ut i kveld (kan ikke gjøre det nå, nei. Nå venter andre oppgaver), så kan jeg krysse av ettersom jeg gjennomfører i morgen. Det med å sette et startpunkt høres smart ut. Da blir det mer konkret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.