Gå til innhold

Helseangst eller normalt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legen min har funnet noen ugreie blodprøve resultater som har ført til at jeg er blitt henvist til avdeling for blodsykdommer for å utrede.

Jeg har hatt angst for sykdom før hvor det faktisk var ubegrunnet og jeg var frisk.Jeg har hatt det så bra lenge nå med de psykiske symptomene mine og har vært glad og har det fint.

Nå er det potensielt noe ganske alvorlig og jeg er egentlig ganske redd.Har også fått time kjemperaskt som selvfølgelig er bra fordi da slipper jeg å vente. Men så er det også skremmende for det betyr at det er viktig å finne ut av dette fort. Altså at det er mistanke om alvorlig sykdom.

Det er så rart hvordan psykiske ting henger igjen og at jeg fortolker følelser og tanker jeg har nå i en psykiatrisk fortolkningsramme.

Tenk om jeg ikke takler det hvis det er noe alvorlig.

Anonymous poster hash: 9d62f...ead

Anonymous poster hash: 9d62f...ead
Skrevet

Tenk om jeg ikke takler det hvis det er noe alvorlig.

Det er jeg overbevist om at du gjør. Jeg pleier å si at vi takler de utfordringene i livet som vi ikke har mulighet til å rømme unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...