Gå til innhold

Slitsom ikke å vite hvilken sykdom man har.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lange depressive perioder eller tilstand.Har korte maniske eller hypomane tilstander eller perioder.Har angst for sprøyter,haier,narkomane og fremmede kulturer.Kunne sikkert ha reist i vesteuropa,men føler meg mest hjeme i Norge,Sverige og Danmark.Selv Island og Finland virker fremmed for meg,mens England  er mellom Danmark og Island også angstmessig.

3-4 dager i uka,håper jeg på å ikke våkne neste dag,men er både overrasket og glad de fleste morgener.Skinner sola og katten min er i live,er livet ok.Dog er jeg meget bekymret for Joshua French.og hans helse.Vi må ikke glemme ham.Det er dødstraff i Kongo for dumme gutter som vil leke indianer og cowboy,men ikke i norge.Idiotene her i landet kjører seg ihjel med sine gamle biler med dårlige bremser,dekk og lys.

Jeg er ganske smart,men ikke smart nok til å komme meg opp av denne dype brønnen alene.Jeg MÅ håpe at noen snart kommer,jeg har jo ropt i snart 20 år nå.Kast ned det dumme tauet da men knyt knuter for hver 1,5 meter! Jeg drømmer at hu jenta med det svarte håret skal komme opp av vannet og drepe meg,før jeg kommer ut.

Jeg klarer ikke helt å slutte å se på skrekkfilmer.Den siste het."Alle elsker Mandy Lane" "The walking dead" kaller jeg thriller og ikke skrekkfilm,da både politipappa og sønnen fremdeles er i live,og både Glenn og Maggie.Michonne og Daryl.

Game of Thrones er vel den aller beste serien jeg har sett de siste 5 år.Selv bedre enn 24,V og X-files.

Nå er det tid for en lur en.Ikke bli overrasket om jeg forsøker å slette dette i  17 tida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...