Gå til innhold

Sliten

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Blir så sliten for tiden av alt, det er som om hjernen min vil sove men så får jeg ikke fred. Den er fylt opp med ekle bilder av filmer jeg har sett, kroppen har også begynt å hangle.Blir kvalm også. Har dette noe å gjøre med sykdommen å gjøre?

Det er mest om kveldene og nettene jeg blir paranoid, kan bli ganske redd og. Oppfører meg som jeg er i en film. Men har komt meg ut litt på tur også, blir sliten av det og. Må bare legge meg ned, det føles som jeg er dopet. Skulle nesten tro noen puttet noe oppi det jeg drikker. Liker ikke nettene nå, drømmer så mye rart/ekkelt.

Skrevet

Dette ligner svært mye på hvordan du har beskrevet det i tidligere perioder hvor du har vært dårlig medisinert.

stjernestøv
Skrevet

Dette ligner svært mye på hvordan du har beskrevet det i tidligere perioder hvor du har vært dårlig medisinert.

Ja det gjør vel det, bør jo tåle å se filmer uten å bli endel av dem. Og gå tur uten å bli dårlig, å gå tur er jo bra for folk. Må vel vurdere medisiner igjen :(

Skrevet

Ja det gjør vel det, bør jo tåle å se filmer uten å bli endel av dem. Og gå tur uten å bli dårlig, å gå tur er jo bra for folk. Må vel vurdere medisiner igjen :(

Har du laget deg en "egenterapi-dagbok"? Kanskje noe slikt kunne vært nyttig for deg, da kan du øve deg opp på å bli flinkere til å gjenkjenne symptomer, og iverksette tilltak.

stjernestøv
Skrevet

Har du laget deg en "egenterapi-dagbok"? Kanskje noe slikt kunne vært nyttig for deg, da kan du øve deg opp på å bli flinkere til å gjenkjenne symptomer, og iverksette tilltak.

Burde kanskje gjøre det. Det var så rart sist natt, drømte og våknet av at jeg lo...men så fikk jeg inn i hodet "windom Earl", og i dag på twin peaks handlet det om han. Vet jeg ikke burde se på det, det er som ...ja noe rart...som noen/noe vil jeg skal se det. Og der sier de du er trygg så lenge du ikke frykter, da når de ikke inn til deg. Men jeg blir redd og et lett offer :(

Skrevet

Burde kanskje gjøre det. Det var så rart sist natt, drømte og våknet av at jeg lo...men så fikk jeg inn i hodet "windom Earl", og i dag på twin peaks handlet det om han. Vet jeg ikke burde se på det, det er som ...ja noe rart...som noen/noe vil jeg skal se det. Og der sier de du er trygg så lenge du ikke frykter, da når de ikke inn til deg. Men jeg blir redd og et lett offer :(

Når du har det slik som nå, så er det bedre om du heller prøver å skjerme deg for denne typen inntrykk. Jeg lukter sykdom av dette stjernestøv, beklager.

stjernestøv
Skrevet

Når du har det slik som nå, så er det bedre om du heller prøver å skjerme deg for denne typen inntrykk. Jeg lukter sykdom av dette stjernestøv, beklager.

Prøver men det virker ikke som det går, men kan prøve igjen. Er redd lys og nå, kan se blinkende lys og er redd det skal bortføre meg. Redd for å forsvinne så vet ingen hvor jeg er. Må virkelig prøve å jorde meg litt, og når folk snakker til meg kan det være ganske slitsomt. Og folk vil virkelig snakke, må nok gjøre noe med dette.

Skrevet

Prøver men det virker ikke som det går, men kan prøve igjen. Er redd lys og nå, kan se blinkende lys og er redd det skal bortføre meg. Redd for å forsvinne så vet ingen hvor jeg er. Må virkelig prøve å jorde meg litt, og når folk snakker til meg kan det være ganske slitsomt. Og folk vil virkelig snakke, må nok gjøre noe med dette.

Det er disse symptomene du beskriver hver gang du begynner å bli dårlig, dessverre. 

stjernestøv
Skrevet

Det er disse symptomene du beskriver hver gang du begynner å bli dårlig, dessverre. 

Ok, må vel gjøre noe med det. Hater det faenskapet :(

Skrevet

Akkurat dette skrev du før du reiste for å få en ny utredning for ca to år siden. Jeg synes du skal vurdere å begynne med medisiner igjen.

Skrevet

Ok, må vel gjøre noe med det. Hater det faenskapet :(

Det har jeg ingen problemer med å forstå, men jeg tror likevel medisiner for deg er det minst verste, -av to onder.

stjernestøv
Skrevet

Akkurat dette skrev du før du reiste for å få en ny utredning for ca to år siden. Jeg synes du skal vurdere å begynne med medisiner igjen.

Jeg gjorde vel det sikkert og nå er jeg der igjen da :( Får vurdere det ja, tenker på det nå. Vil ikke dette, er redd.

stjernestøv
Skrevet

Det har jeg ingen problemer med å forstå, men jeg tror likevel medisiner for deg er det minst verste, -av to onder.

Ja mulig det, dette er et onde...

Takk for at dere svarte meg og for ærligheten. Er redd for å miste grepet, det er skremmende.

stjernestøv
Skrevet

Har merket at jeg tar mer og mer stesolid, hadde jo ikke dem da jeg tok andre medisiner. I'm going down :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...