Gå til innhold

Medisiner tar ikke alt vekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå opplever jeg igjen at jeg har kontakt med trær og at alt trer tydeligere frem til tross for at jeg står på ap. Jeg opplever at mennesker kommer meg nærmere og at jeg gjerne vil prate med dem. Tenk at ap ikke har tatt livet av dette!

Dette skal jeg fortelle psykiateren min. Han sa til meg en gang: Det er ikke meningen at livet skal være så fint som det er når du er i en hypomani. Tror han er litt misunnelig på de opplevelsene jeg har hatt.

Dette er helt fantastisk og tenk når det blir blader på trærne! Det blir som en deilig drøm.

Noen andre som føler at det fantastiske i en, bryter gjennom det lokket ap legger over følelser?

Skrevet

Nå opplever jeg igjen at jeg har kontakt med trær og at alt trer tydeligere frem til tross for at jeg står på ap. Jeg opplever at mennesker kommer meg nærmere og at jeg gjerne vil prate med dem. Tenk at ap ikke har tatt livet av dette!

Dette skal jeg fortelle psykiateren min. Han sa til meg en gang: Det er ikke meningen at livet skal være så fint som det er når du er i en hypomani. Tror han er litt misunnelig på de opplevelsene jeg har hatt.

Dette er helt fantastisk og tenk når det blir blader på trærne! Det blir som en deilig drøm.

Noen andre som føler at det fantastiske i en, bryter gjennom det lokket ap legger over følelser?

Kan nesten høres ut som om det er på tide med en doseøkning?

Skrevet

Hmmm... Kanskje det? Jeg tror jeg skal øke ap uansett for jeg er plaget av tankekjør. Det er ikke helt ekstremt, men med en evig summing i hodet er det ikke greit å få sove om natten eller være klar om dagen. Takk for svar!

Skrevet

AP legger ikke lokk på følelsene mine

Men jeg har aldri følt jeg har kontakt med trær.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...