AnonymBruker Skrevet 30. mars 2014 Skrevet 30. mars 2014 Har lyst til å ikke ta med. om sommeren, er alltid i fin form da. Og heller begynne igjen på høsten igjen. Noen som har prøvd dette? Anonymous poster hash: c0474...082 0 Siter
missmas Skrevet 30. mars 2014 Skrevet 30. mars 2014 Ja, har trappet ned på litiumen om sommern fordi jeg har reist til syden og trodd at det var det man skulle gjøre der pga varmen, og det har endt med mani, nå sist endte det med manisk psykose og tvangsinnleggelse og beltelegging og i ettertiden et helt ødelagt hode og fratatt førerkort. Men det er meg da... 0 Siter
Gondor Skrevet 30. mars 2014 Skrevet 30. mars 2014 Nei, det har jeg aldri prøvd og skal heller aldri prøve det. Unner ikke meg selv eller mine nærmeste og være dårlig hele sommeren. Mener du dette på alvor? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2014 Skrevet 31. mars 2014 Lurte bare på om noen hadde erfaring med det og om det er mulig uten å bli dårlig. Anonymous poster hash: c0474...082 0 Siter
Gondor Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Lurte bare på om noen hadde erfaring med det og om det er mulig uten å bli dårlig.Anonymous poster hash: c0474...082 Unnskyld. Det var ikke meningen å være så streng hvis det er mitt innlegg du henviser til. Dessuten lyver jeg jo! Hvorfor i all verden gjør jeg det? Hmmm...Jeg sluttet med ap sist sommer og det gikk bra. Det vil si, jeg fløt oppe i min egen rosa sky og hadde aldri helt bakkekontakt. Gjett om jeg fikk en smell om høsten! Dette gjør jeg aldri igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 Skrevet 1. april 2014 Synes ikke du var streng. Har tenkt meg om og det var nok en tøvete ide jeg hadde der. Mister fokus av og til. Takk for svar begge to! Anonymous poster hash: c0474...082 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.