Gå til innhold

Bipolar og med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å ikke ta med. om sommeren, er alltid i fin form da. Og heller begynne igjen på høsten igjen. Noen som har prøvd dette?

Anonymous poster hash: c0474...082

Skrevet

Ja, har trappet ned på litiumen om sommern fordi jeg har reist til syden og trodd at det var det man skulle gjøre der pga varmen, og det har endt med mani, nå sist endte det med manisk psykose og tvangsinnleggelse og beltelegging og i ettertiden et helt ødelagt hode og fratatt førerkort. Men det er meg da...

Skrevet

Nei, det har jeg aldri prøvd og skal heller aldri prøve det. Unner ikke meg selv eller mine nærmeste og være dårlig hele sommeren. Mener du dette på alvor?

AnonymBruker
Skrevet

Lurte bare på om noen hadde erfaring med det og om det er mulig uten å bli dårlig.

Skrevet

Lurte bare på om noen hadde erfaring med det og om det er mulig uten å bli dårlig.

Unnskyld. Det var ikke meningen å være så streng hvis det er mitt innlegg du henviser til. Dessuten lyver jeg jo! Hvorfor i all verden gjør jeg det? Hmmm...

Jeg sluttet med ap sist sommer og det gikk bra. Det vil si, jeg fløt oppe i min egen rosa sky og hadde aldri helt bakkekontakt. Gjett om jeg fikk en smell om høsten! Dette gjør jeg aldri igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du var streng. Har tenkt meg om og det var nok en tøvete ide jeg hadde der. Mister fokus av og til. Takk for svar begge to!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...