Gå til innhold

Massasjetime

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt meg massasjetime. Jeg har ingen problemer med at noen tar og knar på meg, men er redd for at de skal tenke: herregud, så stiv og stram hun er. Hun må ha store problemer osv... og at de skal finne noe feil med meg. I tillegg liker jeg ikke å prate, vil hare slappe av. Bør jeg prate når jeg er der, eller kan jeg bare ligge og si ingenting!

Er dette en form for angst?

Anonymous poster hash: c13c6...bf7
Skrevet

Du skriver "men er redd de skal tenke"..

Her tror jeg du gir svaret på spørsmålet ditt selv.

Du kan godt bare ligge og slappe av :-) Kos deg!

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt meg massasjetime. Jeg har ingen problemer med at noen tar og knar på meg, men er redd for at de skal tenke: herregud, så stiv og stram hun er. Hun må ha store problemer osv... og at de skal finne noe feil med meg. I tillegg liker jeg ikke å prate, vil hare slappe av. Bør jeg prate når jeg er der, eller kan jeg bare ligge og si ingenting!

Er dette en form for angst?

Jeg er også stokk stiv, og går ofte til massasje. Jeg er psykisk frisk, og har aldri tenkt på at de skal tenke at jeg har andre problem enn det at jeg er stiv i nakke og skuldre. Jeg sitter mange mange timer med pc og har periodevis stor arbeidsbelastning, og det har aldri slått meg at de tenke annet enn at "disse musklene må vi få gjort noe med".

Jeg anbefaler deg å nyte massasjen, og snakke eller tie alt etter hva du selv føler for. Selv føler jeg for å være stille, og sa fra om dette til ei som var veldig ivrig på å høre hvor jeg skulle i ferien, at det var så deilig at det var vår etc :P Jeg sa noe ala at "vet du, beklager men jeg sliter med å snakke jeg nå, for dette er så vondt og godt om hverandre at hodet ikke helt henger med". Fikk full forståelse der :)

Endret av Kayia
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver "men er redd de skal tenke"..

Her tror jeg du gir svaret på spørsmålet ditt selv.

Du kan godt bare ligge og slappe av :-) Kos deg!

Takk dere:) Jeg har en rar frykt for at det skal ligge masse følelser i kroppen min og som ved massasje skal utløse et traume eller en psykose ( hehe). Eller at jeg har dårlig herte og ikke tåler det. Jeg får jo angst av sånne skjemaer man må fylle ut på forhånd om helse- bare for ta en massasjetime!"?

Bella Dotte
Skrevet

Kan hende du sovner eller begynner å grine, begge deler har nok massøren opplevd før, så det går sikkert greit, men psykose tror jeg ikke du får  :D Kos deg!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

At en person som oppsøker fysioterapeut er stiv og stram, er omtrent like overraskende som at en som kommer renseriet har skitne klær, eller at en som oppsøker psykiater har psykiske vansker.

Skrevet

Jeg har bestilt meg massasjetime. Jeg har ingen problemer med at noen tar og knar på meg, men er redd for at de skal tenke: herregud, så stiv og stram hun er. Hun må ha store problemer osv... og at de skal finne noe feil med meg. I tillegg liker jeg ikke å prate, vil hare slappe av. Bør jeg prate når jeg er der, eller kan jeg bare ligge og si ingenting! Er dette en form for angst? Anonymous poster hash: c13c6...bf7

Er ikke det veldig dyrt?

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det veldig dyrt?

Hei igjen,

Jeg var hos fotterapeut og massør... det var veldig rimelig, 400 kr for 100 minutter! Hun var også veldig flink. Hun fikk en anelse om at jeg hadde matvareintoleranse og betennelse øverst i magen/tynntarmen. Det er akkurat det jeg har tenkt selv også... jeg skal ta litt gurkemeie og seedolje, tror jeg det het. Har tro på det!

Jeg klarte etterhvert å slappe av, lå med armen bak hodet.

Skrevet

Hei igjen,Jeg var hos fotterapeut og massør... det var veldig rimelig, 400 kr for 100 minutter! Hun var også veldig flink. Hun fikk en anelse om at jeg hadde matvareintoleranse og betennelse øverst i magen/tynntarmen. Det er akkurat det jeg har tenkt selv også... jeg skal ta litt gurkemeie og seedolje, tror jeg det het. Har tro på det! Jeg klarte etterhvert å slappe av, lå med armen bak hodet. Anonymous poster hash: c13c6...bf7

Kan jeg spørre hvem du går til? Jeg kvier meg til å ta massaje pga overvekt.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spørre hvem du går til? Jeg kvier meg til å ta massaje pga overvekt.

Hvis du bor i Oslo-området kan jeg sende deg en pm ( hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det). Ingenting å kvie seg for, hun jeg gikk hos var veldig grei og snakket lite ( noe jeg likte):

Skrevet

Hvis du bor i Oslo-området kan jeg sende deg en pm ( hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det). Ingenting å kvie seg for, hun jeg gikk hos var veldig grei og snakket lite ( noe jeg likte): Anonymous poster hash: c13c6...bf7

Ja, gjør gjerne det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...