Gå til innhold

"hva kan jeg gjøre?" fortsettelse.

Anbefalte innlegg

Arabidopsis
Skrevet

Hei! 

Vet egentlig ikke om dere husker meg, men jeg fikk mye god hjelp fra dere under mitt siste innlegg "hva kan jeg gjøre?" 

Jeg har nå fått vært hos legen, kom ikke til fastlegen da han er sykmeldt, men ble sendt til ei på legekontoret som var veldig koselig. Hun var veldig forståelsesfull, leste brevet jeg hadde med og tok seg tid til å høre etter alt jeg sa, selv når jeg begynte å gråte. 

Hun mente det var lurt at jeg gikk litt hos henne frem til jeg får en psykolog, så jeg har vært hos henne et par ganger nå og tatt noen blodprøver og annet i tillegg (hun ville undersøke om jeg muligens hadde noen mangler). Jeg hadde ingen anelse om at fastleger kunne være så fantastiske! 

Nå er planen at jeg skal til en psykolog på torsdagen, skal til en med tilknytning til skolen, derfor den korte ventetiden. Jeg gruer meg ganske mye til denne timen og lurer litt på hva det er jeg kan vente meg? Jeg har aldri vært spesielt flink til å snakke om meg selv og følelser generelt, så tror dette kommer til å bli en utfordring. 

Skrevet

Du kan evt. starte på samme måten som hos fastlegen :-)

Godt å høre at du har fått hjelp så raskt:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...