Gå til innhold

Jeg ble så glad i dag!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Psykologen min sa han var glad i meg i dag og det gjorde meg så lykkelig. Jeg hadde ikke forventet at han skulle si det. I dag er en fin dag  :D

Anonymous poster hash: 73bca...5aa
Skrevet

Jeg synes psykologer bør bruke andre ord enn at de er glad i sine pasienter. Men det kan selvfølgelig legges mange ulike betydninger inn i uttrykket "være glad i".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes psykologer bør bruke andre ord enn at de er glad i sine pasienter. Men det kan selvfølgelig legges mange ulike betydninger inn i uttrykket "være glad i".

Det er vel ikke utenkelig at en psykolog kan bli glad i en pasient når de går lenge i terapi. Jeg er glad i han og han er glad i meg. Det er ikke noe uprofesjonelt ved det og ikke på måten han sa det heller. 

Madelenemie
Skrevet

Psykologen min sa han var glad i meg i dag og det gjorde meg så lykkelig. Jeg hadde ikke forventet at han skulle si det. I dag er en fin dag  :D

Hei!

Jeg har en psykiater som sier og skriver omtrent det samme til meg, og jeg blir glad:-D

Det bekrefter bare mine egne følelser, de går jo andre vei, selv om jeg ikke er så frimodig til å si det sånn.

Men jeg blir veldig glad.

Det hender jeg har kommet inn på følelser i mail, men det er mer sånn at jeg skriver en historie, den kommer av seg selv, gjerne fordi jeg tenkte på noe, en dag i skogen, så skriver jeg det, og senere når jeg leser det, kan jeg lure på om min psykiater vet hvem fuglene er, og om hun er uglen?

Jeg trengte en klok ugle, en ugle med ord om fornuft, men så ble jeg altså forelsket i uglen:-)

Og nå elsker og fått en uglemor, som betyr mye for meg, da fint at min uglemor liker meg :-D

Glad på dine vegne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...