Gå til innhold

Bare angst? På stedet hvil.Initsiativ-vegring.Kaos.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merker nå at mitt hus med rot,ikke bare forsterker angst og depresjon,men det begynner å koste penger,siden jeg ikke orker å rote i skittentøy,søppel og rot for å finne ting,men heller kjøper nytt.Rota bort min nye tannprotese i fjor en gang.Vært savnet i ca 1 år.Når jeg er alene har jeg lett for å bite meg i overleppa og leppene mine leker seg ,siden en hel tanngard er borte og de får begge god plass.Jeg hadde sikkert sett ut som en tannløs 90 åring som lever i sin egen verden.

Jeg ga opp alt håp om gjennforening med mine gutter i 30 årene i fjor.Kone og jobbb er like fjernt.Nå sloss jeg med å beholde vett for forstand,i det jeg hver dag filosoferer om religion,vitenskap,aliens og det ytre rom.Framtiden for vår lille tellus, og trussel om krig fra Russland og ustabilitet i verden innenfor vær, klima, sult,

fattigdom,folkevandring og Nord-Korea..

Flyet med kineserne har styrtet utenfor Perth i Australia,Det er tsunami og tragedie i Chile og drap på muslimer i den sentralafrikanske republikk.Joshua French drives enda nærmere galskap og selvdrap,og Norge forstår ikke helt alvoret i hans helsesituasjon.

Jeg har bare tv og pc som selskap,da katta snakker meget dårlig menneske-språk.Men hun er meget dyktig på mjau,stirring og spasering bort til matfat og verandadøra.Mat eller do,søvn i 20 timer,spis lek og do i 4 timer.Få rotter og mus enda,siden det jo er frost om natta og maks 10c om dagen.

Jeg leser bare aviser,Illustrert Vitenskap og Historie og bilblader.Den 21 i hver mnd kjøper jeg også vi-menn eller FHM..Noen ganger blader om data eller gamle kjøretøy.

Livet er kjedelig og består av 8-10 timer søvn 4 timer pc og internett og 8-10 timer tv.Det går maks 1 time dagen på handling og telefonprat ( 2 timer telefonprat i uka og 5 timer handling av mat og klær og annet I det sentrale Høland eller min lokale RIMI.Forsøker å la vær å leie filmer til 40 kr stk,men det glipper ofte hver dag trygden kommer,og det kan bli opptil 9 filmer på 7-9 dager.

De 3 ukene uten leie på Esso,blir det leie på Go/Canal Digital eller serier på CD,Vox,Fem,Tv3 eller TVN.Untagelsesvis NRK eller tv2.Men Game of Thrones elsker jeg ,spesielt den blonde sterke unge  dragedronningen..

Skrevet

Hver gang jeg leser dine innlegg, blir jeg sittende litt med spørsmålet "hva er det du prøver å få frem her"? Og siden du sjelden eller aldri svarer på trådene dine, skjønner jeg enda mindre.

Som jeg tidligere har sagt; du må få hjelp til å ta grep i livet ditt. Stikkord er behandling av din angst/depresjon, vekttap, komme deg mer ut, og ta ansvar for ditt liv og din situasjon.

Slik situasjonen din er nå, forstår jeg godt dine følelser av depresjon. Men heldigvis er det slik at livet kan bli bedre, bare du gjør en innsats selv for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...