YoplaitDouble Skrevet 2. april 2014 Skrevet 2. april 2014 (endret) Jeg fikk disse verdiene fra 65 mg Cipralex: Escitalopram: 41 Desmetylescitalopram: 63 Snakket bare med sekretæren på legesenteret, så jeg fikk ikke så mye mer info. 1) Ligger ikke den siste verdien litt høyt i forhold til den første? 2) Hva indikerer det isåfall? Irriterende nok var det jo også at jeg ble målt til 57nmol/l på 60mg noen uker før dette. Hva skjer med så svingende konsentrasjoner... jeg kommer jo aldri i mål med dette og begynner å bli ganske lei. 3) Er det sannsynlig at Efexor også vil være problematisk å få høyt nok opp i dose, når både Cipralex og Zoloft er så vanskelig? Eller kan det tenkes at den suges opp annerledes enn SSRI fra tarmen? Det er tydeligvis bare SSRI som får så lave verdier hos meg. Jeg tar for eksempel opp Tolvon helt normalt. Endret 2. april 2014 av YoplaitDouble 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.