Gå til innhold

Prisonbreak og paranoia

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da har jeg kommet meg gjennom to sesonger av prisonbreak på like mange uker. Nå ser jeg meg over skuldra på lokalbutikken, løper hvis jeg skal til /fra bilen over åpen plass, er livredd når telefonen ringer, svetter og får panikkfølelse når jeg har noen bak meg,både i trafikken og som fotgjenger, skvetter og gjemmer meg når jeg ser politi eller folk i dress, får angst hvis mannen ikke svarer på telefonen når jeg ringer, eller han og barna ikke er hjemme innen klokka 16.00 presis. Ja, jeg kan fortsette med lista.

Flashbacks til da jeg selv var på flukt fra en psykopatisk eks....mye drama, og nå en anmeldelse på trappene.

Hva gjør jeg nå? Annet enn å slutte å se denne serien, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 245aa...971

Skrevet

Ja, da har jeg kommet meg gjennom to sesonger av prisonbreak på like mange uker. Nå ser jeg meg over skuldra på lokalbutikken, løper hvis jeg skal til /fra bilen over åpen plass, er livredd når telefonen ringer, svetter og får panikkfølelse når jeg har noen bak meg,både i trafikken og som fotgjenger, skvetter og gjemmer meg når jeg ser politi eller folk i dress, får angst hvis mannen ikke svarer på telefonen når jeg ringer, eller han og barna ikke er hjemme innen klokka 16.00 presis. Ja, jeg kan fortsette med lista.

Flashbacks til da jeg selv var på flukt fra en psykopatisk eks....mye drama, og nå en anmeldelse på trappene.

Hva gjør jeg nå? Annet enn å slutte å se denne serien, selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 245aa...971

Bortsett fra det du selv skrev kan det hjelpe å trekker pusten dypt, og  realitetsorientere deg. Du er ikke lenger der du var, du lever her og nå, og du er (forhåpentligvis) trygg.

stjernestøv
Skrevet

Det er rart hvordan visse serier/filmer virker tiltrekkende selv om de skader folk, det beste er jo å holde seg unna sånt men det er ikke lett.

Skrevet

Man velger jo selv hvordan man vil ha det. Blir man paranoid av å se enkelte filmer, evt tv-programmer, bør man jo holde seg langt vekk fra dette. Det finnes da veldig mange filmer som er givende og ikke så skremmende.

Selv er jeg nødt til å ta hensyn til slike ting, ønsker ikke å trigge min sykdom mere enn nødvendig.

Du vet nå i hvert fall årsaken til at du blir sånn, da er det jo også ganske enkelt å gjøre noe for å få det litt bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...