cablo Skrevet 3. april 2014 Skrevet 3. april 2014 Kan mennesker med paranoid schizofreni bli heilt friske uten videre? Jeg har en venn som påstår det. Men fremdeles har han sine paranoide ideer. 0 Siter
Inner self Skrevet 3. april 2014 Skrevet 3. april 2014 Hvis han har paranoide ideer så er han jo ikke frisk... 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 3. april 2014 Skrevet 3. april 2014 Det er vel ingen som blir helt friske av alvorlig psykisk sykdom. Det har jeg aldri hørt om ihvertfall Anonymous poster hash: fu420...v69 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april 2014 Skrevet 3. april 2014 Det er vel ingen som blir helt friske av alvorlig psykisk sykdom. Det har jeg aldri hørt om ihvertfall Anonymous poster hash: fu420...v69 Så du på "vårt lille land" på søndag? Hun hadde vært alvorlig syk i mange år, nå var hun frisk 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 3. april 2014 Skrevet 3. april 2014 Så du på "vårt lille land" på søndag? Hun hadde vært alvorlig syk i mange år, nå var hun frisk Nei det så jeg ikke, men det var godt å høre at jeg tok feil da =) Forøvrig så er det mange som blir friske, altså friske nok til å ha god livskvalitet og kunne nyte livet. Men å få null utslag på alle mulige symptomer er det veldig få som kan oppnå, selv ikke de som er "friske" i utgangspunktet =) Anonymous poster hash: fu420...v69 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Nei det så jeg ikke, men det var godt å høre at jeg tok feil da =) Forøvrig så er det mange som blir friske, altså friske nok til å ha god livskvalitet og kunne nyte livet. Men å få null utslag på alle mulige symptomer er det veldig få som kan oppnå, selv ikke de som er "friske" i utgangspunktet =) Anonymous poster hash: fu420...v69 Ja, ble så glad på hennes vegne Alle har vel symptomer hvis en leter godt nok. 0 Siter
Zyprexus Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Det er vel ingen som blir helt friske av alvorlig psykisk sykdom. Det har jeg aldri hørt om ihvertfall Anonymous poster hash: fu420...v69 0 Siter
Zyprexus Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Det er vel ingen som blir helt friske av alvorlig psykisk sykdom. Det har jeg aldri hørt om ihvertfall Anonymous poster hash: fu420...v69 Det er det dummeste innlegget jeg har lest til nå! Det er mulig for MANGE å bli friske, uansett psykiatrisk diagnose. Desverre ikke alle, men MANGE! Problemet er at norge ikke gir god nok hjelp. Se på saken med Silje Marie. Hun ble frisk, men det var på grunn av at en person stilte opp! 0 Siter
AnonymBruker? Skrevet 7. april 2014 Skrevet 7. april 2014 Det er det dummeste innlegget jeg har lest til nå! Det er mulig for MANGE å bli friske, uansett psykiatrisk diagnose. Desverre ikke alle, men MANGE! Problemet er at norge ikke gir god nok hjelp. Se på saken med Silje Marie. Hun ble frisk, men det var på grunn av at en person stilte opp! Jeg har en annen definisjon enn deg på "helt frisk". Som sagt ovenfor mange blir friske nok til å leve et godt liv, det er jeg helt enig i =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.