Gå til innhold

paranoid schizofreni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan mennesker med paranoid schizofreni bli heilt friske uten videre? Jeg har en venn som påstår det. Men fremdeles har han sine paranoide ideer.

Skrevet

Hvis han har paranoide ideer så er han jo ikke frisk...

AnonymBruker?
Skrevet

Det er vel ingen som blir helt friske av alvorlig psykisk sykdom. Det har jeg aldri hørt om ihvertfall

Anonymous poster hash: fu420...v69 

stjernestøv
Skrevet

Det er vel ingen som blir helt friske av alvorlig psykisk sykdom. Det har jeg aldri hørt om ihvertfall

Så du på "vårt lille land" på søndag? Hun hadde vært alvorlig syk i mange år, nå var hun frisk :)

AnonymBruker?
Skrevet

Så du på "vårt lille land" på søndag? Hun hadde vært alvorlig syk i mange år, nå var hun frisk :)

Nei det så jeg ikke, men det var godt å høre at jeg tok feil da =)

Forøvrig så er det mange som blir friske, altså friske nok til å ha god livskvalitet og kunne nyte livet. Men å få null utslag på alle mulige symptomer er det veldig få som kan oppnå, selv ikke de som er "friske" i utgangspunktet =)

stjernestøv
Skrevet

Nei det så jeg ikke, men det var godt å høre at jeg tok feil da =)

Forøvrig så er det mange som blir friske, altså friske nok til å ha god livskvalitet og kunne nyte livet. Men å få null utslag på alle mulige symptomer er det veldig få som kan oppnå, selv ikke de som er "friske" i utgangspunktet =)

Ja, ble så glad på hennes vegne :)

Alle har vel symptomer hvis en leter godt nok.

Skrevet

Skrevet

Det er det dummeste innlegget jeg har lest til nå! Det er mulig for MANGE å bli friske, uansett psykiatrisk diagnose. Desverre ikke alle, men MANGE!

Problemet er at norge ikke gir god nok hjelp. Se på saken med Silje Marie. Hun ble frisk, men det var på grunn av at en person stilte opp!

AnonymBruker?
Skrevet

Det er det dummeste innlegget jeg har lest til nå! Det er mulig for MANGE å bli friske, uansett psykiatrisk diagnose. Desverre ikke alle, men MANGE!

Problemet er at norge ikke gir god nok hjelp. Se på saken med Silje Marie. Hun ble frisk, men det var på grunn av at en person stilte opp!

Jeg har en annen definisjon enn deg på "helt frisk". Som sagt ovenfor mange blir friske nok til å leve et godt liv, det er jeg helt enig i =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...