Gå til innhold

Jeg ser ingen fremtid...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke noen ting til.  Hele livet mitt har vær forsøk på å bli noe som ikke har blitt.  Jeg synes livet er et ork og jeg forakter meg selv.

Ingen har respekt for meg og jeg kommer ikke overens med mennesker rundt meg.  Jeg kan ikke sitte resten av mitt liv alene og møte alderdommen slik.

Jeg er ingenting og kan ingenting.

Anonymous poster hash: fcdfc...d79
Skrevet

Dette høres ut som meg som jeg var for mange, mange år siden. Selv om jeg av og til føler meg mislykket noe jeg tror veldig mange mennesker gjør. Jeg tror du trenger noen å prate med. Enten en i familien din eller omgangskretsen din som du har tillitt til. Eventuelt kan du begynne hos psykolog.

Det er klart du er noe! Du er et menneske som har kommet til denne jorden for å utrette noe. Hvis du tenker etter kan du en hel masse. Kanskje du til og med kan noe som ingen andre kan. Du forakter deg selv sier du. Det har du ingen grunn til. Jeg er sikker på at du har mange gode egenskaper hvis du tenker deg litt om.

Det kan nok hende du mistolker andre mennesker når du sier at de ikke respekterer deg. Løft hodet ditt og start med å respektere deg selv. Det er der det begynner. Hvis du er sjenert og stille er det vanskelig for andre mennesker å vite hvordan de skal behandle deg. Begynn eventuelt å snakke mer, smalltalk kan alle lære seg. Og smil. Alle faller for et smilende menneske.

Det jeg skriver virker kanskje uoverkommelig for deg men jeg kjenner meg som sagt godt igjen. Sett deg noen små overkommelige mål og gjennomfør dem. Det nytter lite å gruble over sin egen tilkortkommenhet. Alle mennesker føler usikkerhet og ubehag i gitte situasjoner. Tenk litt på det.

Jeg ønsker deg alt mulig godt. Livet kan folde seg ut å bli godt for deg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...