Gå til innhold

Hva feiler en hvis...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva feiler hjernen min når jeg kan sitte i times vis å ikke gjøre noen ting? er jeg lat eller er det noe somatisk som er galt? i og med at jeg blir lett stresset med for mye stimuli. Det er akkurat som det å bruke hjernen føles så ubehagelig. Som jeg vil bare se tomt ut i rommet.

Bekymret...

Anonymous poster hash: ddd56...4ea
AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg tenker at dette er noe som mange opplever fra tid til annen, og at det dermed ikke nødvendigvis er noe galt med deg. Jeg tror ikke dette handler om at man er lat, men at hverdagen stresser en over i en nesten apatisk tilstand.

Når jeg har slike perioder prøver jeg i alle fall å gjøre noen få enkle oppgaver som å rydde litt, gå en kort tur eller noe annet som ikke krever særlig hjerneaktivitet. Hvis ikke dette går forsøker jeg å tenke at jeg bare må akseptere at jeg er slik, og at jeg derfor må bruke litt mer tid på noen ting enn det andre gjør. Selv om jeg skulle ønske jeg hadde funnet en måte å arbeide meg ut av dette på, har det å akseptere at situasjonen er slik hjulpet. I tillegg hjelper det for meg å se tilbake i et lenger perspektiv, og se at jeg faktisk har beveget meg i løpet av for eksempel en femårsperiode. Selv om en del ikke har gått bra, og det også har vært mange steg i feil retning har jeg i alle fall beveget meg.

Dette er imidlertid bare mine erfaringer :)

Anonymous poster hash: cf019...4b8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...