Gå til innhold

Noen blir friske av psykdom

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fantastisk historie! Silje Marie som var så syk og Lone som aldri gav henne opp. Jeg ble rørt til tårer. Silje Marie hadde iboende ressurser som hun selv ikke hadde sjans til å se. Tung psykiatrisk pasient med en alvorlig diagnose som ble helt frisk! Utrolig.

Er det det vi alle trenger? En som aldri gir oss opp?

Skrevet

Det vi trenger aller meste er at vi selv er den ene som aldri gir oss opp.

Madelenemie
Skrevet

For en fantastisk historie! Silje Marie som var så syk og Lone som aldri gav henne opp. Jeg ble rørt til tårer. Silje Marie hadde iboende ressurser som hun selv ikke hadde sjans til å se. Tung psykiatrisk pasient med en alvorlig diagnose som ble helt frisk! Utrolig.

Hei!

Jeg leste ikke historien da jeg syns historier om mennesker alltid blir kjedelige, i lynfart.

Jeg er dessuten ekstremt opptatt, slik at alt annet enn astrofysikk bør gå fort!!

Men nå spiser jeg peanøtter og slapper av litt, det er jo fredag:-)

Men jeg vil svare JA, jeg tror det nettopp er viktig at man har noen som ikke gir en opp.

De fleste og heldigste fikk dette som barn, andre, inkludert meg selv fikk det ikke.

Da jeg trakk vinnerloddet i den store psykiaterlotteriet, fikk jeg en psykiater som satte meg helt på plass, og etterpå ga hun med nøklene= løsningene, på resten av livet.

Det er jeg heldig med og takknemlig for.

Glad jeg fikk en psykiater som så potensialet i meg :-) og brukte tid på å hjelpe meg slik at jeg klarte meg helt selv.

Men min psykiater er helt spesiell og ekstremt modig, hun gjør sånt som jeg syns er vanskelig.

Som å ta tak i meg og klemme meg hardt, eller si at jeg ikke bare er en skatt, men en skattekiste.

Jeg ser da en annen vei., men jeg tror min psykiater ser på meg, det tror jeg fordi hun er så tøff på det aller aller vanskeligste, mennesker og følelser, klemmer og ros, tid og tålmodighet.

Hun er min helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...