Gå til innhold

Film

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Noen som vet om noen bra filmer om psykiske lidelser?

Skrevet

Gjøkeredet, Girl Interrupted, Et vakket sinn, Birdy.

stjernestøv
Skrevet

Gjøkeredet, Girl Interrupted, Et vakket sinn, Birdy.

Takk :) Men jeg har sett alle de filmene. Kan godt være dokumentarer og.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke, men i følge nhd er følgende psykiske lidelser, og / samt filmatisert.

http://tv.nrk.no/program/koif41001111/film-temple-grandin

Jeg har ikke sett, da jeg kun ser fakta og læringsbaserte dokumentarer, nesten alltid.

Den lille tid jeg har til fritid, bruker jeg til noe hyggelig.

For to dager siden så jeg vsause, en epsisode om hvordan penger oppstår og verdier, og en om kart og beregninger av størrelser. Jeg ser også på numberphiles:-) noe jeg elsker:-)

Der får man se tallrekker og systemer man blir glad av for mange dager.

stjernestøv
Skrevet

Prozac nation

Sett den og :)

stjernestøv
Skrevet

The Aviator

Takk den skal jeg se :)

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke, men i følge nhd er følgende psykiske lidelser, og / samt filmatisert.

http://tv.nrk.no/program/koif41001111/film-temple-grandin

Jeg har ikke sett, da jeg kun ser fakta og læringsbaserte dokumentarer, nesten alltid.

Den lille tid jeg har til fritid, bruker jeg til noe hyggelig.

For to dager siden så jeg vsause, en epsisode om hvordan penger oppstår og verdier, og en om kart og beregninger av størrelser. Jeg ser også på numberphiles:-) noe jeg elsker:-)

Der får man se tallrekker og systemer man blir glad av for mange dager.

Beklager du er for sent ute stod det i den linken. Liker dokumentarer jeg og, har sett endel om ocd og tourettes. Hadde vært fint å sett om noen som sliter med psykose eller asperger og.

Madelenemie
Skrevet

Beklager du er for sent ute stod det i den linken. Liker dokumentarer jeg og, har sett endel om ocd og tourettes. Hadde vært fint å sett om noen som sliter med psykose eller asperger og.

Hei!

Ok

Beklager skal finne link senere.

Nå må jg å konsert,.

Av plikt, og jeg sier, fordi jeg har fått beskjed, " dette ser jeg frem til"

Det er en løgn.

Jeg har grudd meg fra jeg kom hjem fra lesesalen til å gjøre noe annet enn å være hjemme.

Jeg har lite behov for annet på fredag, enn å slappe av.

stjernestøv
Skrevet

Hei!

Ok

Beklager skal finne link senere.

Nå må jg å konsert,.

Av plikt, og jeg sier, fordi jeg har fått beskjed, " dette ser jeg frem til"

Det er en løgn.

Jeg har grudd meg fra jeg kom hjem fra lesesalen til å gjøre noe annet enn å være hjemme.

Jeg har lite behov for annet på fredag, enn å slappe av.

Synd du egentlig ikke vil da, du bør ikke gjøre ting du ikke vil. Men det gjør vi vel alle noen ganger <_<

stjernestøv
Skrevet

The Aviator

Uff så kjedelig den var, syns ikke du?

Skrevet (endret)

Indian summer om en bror som er schizofren laget av søsteren.

Endret av tjohei1
stjernestøv
Skrevet

Indian summer om en bror som er schizofren laget av søsteren.

Har sett den dokumentaren og kjente meg igjen, for en fin fyr. Kan se den om igjen, er det på nrk nett jeg kan se den?

Skrevet (endret)

Uff så kjedelig den var, syns ikke du?

The Aviator er basert på livet til Howard Hughes, og jeg synes den fremstiller hvordan OCD kan arte seg på en interresant måte. Howard Hughes er en av den store legendene i amerikansk histore.

http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Hughes

Endret av InMyPlace
stjernestøv
Skrevet

The Aviator er basert på livet til Howard Hughes, og jeg synes den fremstiller hvordan OCD kan arte seg på en interresant måte. Howard Hughes er en av den store legendene i amerikansk histore.

http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Hughes

Ja jeg vet det, og ocd er galskap når det får gå for langt. Det gikk for langt med han en periode, men det var så mye dill dall med kjedelige fester osv.

Skrevet

Ja jeg vet det, og ocd er galskap når det får gå for langt. Det gikk for langt med han en periode, men det var så mye dill dall med kjedelige fester osv.

Oki, skjønner. Det var litt det som jeg fant facinerende, et menneske så høyt oppe på den sosiale som samtidig slet så voldsomt. Skal tenke på om jeg har sett flere filmer om psykiske lidelser. Antar du har Netflix.?

Skrevet

ups, er litt rusten på kommandoer her på dol

stjernestøv
Skrevet

Oki, skjønner. Det var litt det som jeg fant facinerende, et menneske så høyt oppe på den sosiale som samtidig slet så voldsomt. Skal tenke på om jeg har sett flere filmer om psykiske lidelser. Antar du har Netflix.?

Ja har netflix, synes de burde ha flere filmer der. Kommer det flere etterhvert?

Jo han var høyt oppe og slet, de er bare mennesker de og.

stjernestøv
Skrevet

ups, er litt rusten på kommandoer her på dol

Hva mener du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...