Gå til innhold

Film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja har netflix, synes de burde ha flere filmer der. Kommer det flere etterhvert?

Jo han var høyt oppe og slet, de er bare mennesker de og.

Du kan jo se The Hours, den ligger på norske netflix. Den handler blant annet om den kjente forfatteren Wirginia Wolff som slet med mentale problemer

Det skal i hvert fall være en god film, har ikke sett den selv.

Du får ha en fin filmnatt om du skal se noe nå. Jeg skal legge meg,

God natt :-)

AnonymBruker
Skrevet

Silver Linings Playbook, faller muligens litt på siden av resten, men så er det den eneste filmen jeg har sett som handlet litt om psykiske lidelser.

Anonymous poster hash: 3d4ed...87b

Skrevet

Har sett den dokumentaren og kjente meg igjen, for en fin fyr. Kan se den om igjen, er det på nrk nett jeg kan se den?

Ja det tror jeg.

stjernestøv
Skrevet

Du kan jo se The Hours, den ligger på norske netflix. Den handler blant annet om den kjente forfatteren Wirginia Wolff som slet med mentale problemer

Det skal i hvert fall være en god film, har ikke sett den selv.

Du får ha en fin filmnatt om du skal se noe nå. Jeg skal legge meg,

God natt :-)

Ok, får se på den i morgen. Må legge meg jeg også nå ellers sover jeg vekk hele dagen i morgen. God natt :)

stjernestøv
Skrevet

Silver Linings Playbook, faller muligens litt på siden av resten, men så er det den eneste filmen jeg har sett som handlet litt om psykiske lidelser.

Anonymous poster hash: 3d4ed...87b

Takk :) Da har jeg klar filmdagen i morgen.

Skrevet

Æsj, han var da en kjedelig utgave. ;) Kevin Spacey er god på psykopater. Se Seven og House of Cards. Det må være smarte psykopater hvis det skal være noe gøy. Sånne vanlige tatoverte småkriminelle som banker kona og herser med naboene er det ikke noe spennende med.

stjernestøv
Skrevet

Æsj, han var da en kjedelig utgave. ;) Kevin Spacey er god på psykopater. Se Seven og House of Cards. Det må være smarte psykopater hvis det skal være noe gøy. Sånne vanlige tatoverte småkriminelle som banker kona og herser med naboene er det ikke noe spennende med.

Hehe okay, får se hva det går ut på :) Men orker ikke sånne blodige greier.

AnonymBruker
Skrevet

IMDB lar deg søke på "keywords".

Anonymous poster hash: e4f76...517
AnonymBruker
Skrevet

bates motel er en bra serie, og han går inn og ut av psykoser http://www.imdb.com/title/tt2188671/

ser du skriver at du ikke liker blodige men må anbefale denne her for andre som kan være intrisert http://www.imdb.com/title/tt2103217/?ref_=nv_sr_1 i den filmen ser du alt gjennom øynene til morderen og hører åssen han snakker til seg selv og hva han tenker.

http://www.imdb.com/title/tt1001482/?ref_=nv_sr_1 united states of tara er en veldig bra serie hvor du få se familie livet til en familie med en mor som har DID(dissociative identity disorder (flere personligheter)) 

også har du en dokumentar om borderline pf på youtube 

og vis du vil ha informasjons videor som er bra så vil jeg anbefale Kati Morton på youtube http://www.youtube.com/user/KatiMorton . hun har mest fokus på spiseforstyrrelser men har videoer om alt mulig av psykiske problemer og mange tips om hvordan du kan takle de forskjellige tingene og tips til hva du kan gjøre for å få bedre psykisk helse.

og til slutt er vel ikke noe om psykisk helse sånn sett men er ett fantastisk dikt av en som har blitt mobbet 
anbefales på det sterkeste 

Anonymous poster hash: fcd76...b26

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...