Gå til innhold

NHD/ Er det ikke på tide å få vite noe..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har gått til terapi i flere år hos samme behandler. I juli skal hun slutte i jobben. ( Kanskje ikke hundre prosent men nesten.) Hun har da sagt jeg må slutte.

Har prøvd å spurt men får ingen konkrete svar om jeg kan få komme til ettervern samtaler hos henne, ny behandler eller slutte tvert.. Jeg får rett og slett ikke vite noe.. Dette skaper stor usikkerhet hos meg..

Bør jeg ikke få vite noe mer konkret hva som skjer med meg??

Har bipolar lidelse bl.a.

Anonymous poster hash: 0e489...d1c

Skrevet

Har gått til terapi i flere år hos samme behandler. I juli skal hun slutte i jobben. ( Kanskje ikke hundre prosent men nesten.) Hun har da sagt jeg må slutte.

Har prøvd å spurt men får ingen konkrete svar om jeg kan få komme til ettervern samtaler hos henne, ny behandler eller slutte tvert.. Jeg får rett og slett ikke vite noe.. Dette skaper stor usikkerhet hos meg..

Bør jeg ikke få vite noe mer konkret hva som skjer med meg??

Har bipolar lidelse bl.a.

Jo det bør og skal du, å skape denne type usikkerhet er unødvendig. 

Jeg synes du skal konfrontere henne på nytt, og si du trenger et tydelig svar på hvordan situasjonen blir fremover.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis dette er en offentlig poliklinikk, har denne et ansvar for å gi deg et nødvendig tilbud også videre. Om så er tilfelle har dere bedre tid, men uansett bør hun kunne bekrefte for deg at poliklinikken vil gi deg et tilbud.

Med BP bør du ha kontakt med en erfaren lege 3-4 ganger i året.

Hvis hun driver privat, må du vel selv finne deg en ny psykiater, det tar litt lengre tid, så det haster litt med å få vite hva hun tenker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...