YoplaitDouble Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 (endret) Da har jeg nettopp fått resept på Zeldox, fordi vi ikke kommer høyere med Cipralex. Avfallsstoffene begynner å øke ved videre doseøkning, så derfor var det ikke hensiktsmessig å gå lenger opp i dose. Hvordan har dere andre som har brukt Zeldox opplevd de første dagene på dette? Hvordan føler dere angst reduseres ved bruk av dette? Jeg skal bruke det for å forsterke SSRI til sosial angst og generalisert angstlidelse. Endret 4. april 2014 av YoplaitDouble 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Da har jeg nettopp fått resept på Zeldox, fordi vi ikke kommer høyere med Cipralex. Avfallsstoffene begynner å øke ved videre doseøkning, så derfor var det ikke hensiktsmessig å gå lenger opp i dose. Hvordan har dere andre som har brukt Zeldox opplevd de første dagene på dette? Hvordan føler dere angst reduseres ved bruk av dette? Jeg skal bruke det for å forsterke SSRI til sosial angst og generalisert angstlidelse. Jeg har brukt zeldox siden søndag nå men har ikke merket så mye, men husker når jeg tok det fast da tok jeg mindre vival. Så det må jo ha hjulpet på angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.