Gjest Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror dette er noe en må ta med seg når en vurderer om en skal begynne med medisiner. Det er greit nok at det finnes bivirkninger med medisiner. Men det er ikke alltid bare bare uten heller. Det som står i denne artikkelen er det mye av det NHD har skrevet. Men det er interresant å lese det selv. Ved medisinering må en veie fordeler opp mot ulemper, og vurdering om annen effektiv behandling. http://www.forskning.no/artikler/2014/april/386977 0 Siter
tjohei1 Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror dette er noe en må ta med seg når en vurderer om en skal begynne med medisiner. Det er greit nok at det finnes bivirkninger med medisiner. Men det er ikke alltid bare bare uten heller. Det som står i denne artikkelen er det mye av det NHD har skrevet. Men det er interresant å lese det selv. Ved medisinering må en veie fordeler opp mot ulemper, og vurdering om annen effektiv behandling.http://www.forskning.no/artikler/2014/april/386977 Hjelper medisiner mot hjertesvikt da? 0 Siter
Gjest Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Hjelper medisiner mot hjertesvikt da? Er det så lite foreståelig det jeg skriver. Tror jeg tenker mer enn jeg får frem. Det jeg ville frem til er at det er viktig å få behandlet en depresjon. Du leste jo i artikkelen hva en depresjon gjør med helsen. Derfor bør de som er så engstelige for å begynne med medisiner ta dette også med i vurderingen. Det kan være bivirkninger med medisiner, men når du ser hvilke konsekvenser ubehandlet depresjon kan få, så ville jeg vært like engstelig for å gå ubehandlet. Klarte jeg å få det bedre frem nå? 0 Siter
tjohei1 Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 (endret) Er det så lite foreståelig det jeg skriver. Tror jeg tenker mer enn jeg får frem. Det jeg ville frem til er at det er viktig å få behandlet en depresjon. Du leste jo i artikkelen hva en depresjon gjør med helsen. Derfor bør de som er så engstelige for å begynne med medisiner ta dette også med i vurderingen. Det kan være bivirkninger med medisiner, men når du ser hvilke konsekvenser ubehandlet depresjon kan få, så ville jeg vært like engstelig for å gå ubehandlet. Klarte jeg å få det bedre frem nå? Da forstår jeg. Jeg trodde det skulle dukke opp en artikkel om fordeler og ulemper med medisiner. Hva er det NHD har skrevet? Endret 4. april 2014 av tjohei1 0 Siter
Gjest Skrevet 4. april 2014 Skrevet 4. april 2014 Da forstår jeg. Jeg trodde det skulle dukke opp en artikkel om fordeler og ulemper med medisiner. Hva er det NHD har skrevet? NHD har flere ganger skrevet at det ikke er bra for helsen å gå med en ubehandlet depresjon. Vet ikke helt hvordan han har skrevet det, men noe lignende. 0 Siter
tjohei1 Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 (endret) NHD har flere ganger skrevet at det ikke er bra for helsen å gå med en ubehandlet depresjon. Vet ikke helt hvordan han har skrevet det, men noe lignende. Ja det kan skade hjernen har jeg hørt. Synes å huske at det var det han skrev. Endret 5. april 2014 av tjohei1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.