Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å få kviser av lamictal?
Og hvor vanlig evnt.? Jeg har ikke sett det stå som en bivirkning.

Jeg har alltid hatt bra hud, men i det siste har jeg fått noen kviser i pannen, og det plager meg veldig... (jeg gråter når jeg ser meg i speilet)

Det startet ikke før jeg begynte på 200mg, har det noe å si? Eller skal en bivirkning egentlig opptre allerede ved oppstart av medisiner? Kanskje jeg skal trappe ned igjen til 100- 150mg? Eller kanskje det forsvinner når jeg begynner med 400mg?

Jeg håper det bare er midlertidig, og ikke en bivirkning for jeg har virkelig ikke lyst til å slutte med lamictalen når det fungerer så bra for meg. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har behandlet svært mange med Lamictal uten at en eneste har rapportert om kviser som bivirkning.

Tross dette kan det ikke utelukkes en sammenheng. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg mer med dette.

Du kan forsøke en mail eller telefon til produktsjefen for Lamictal i GSK.

AnonymBruker
Skrevet

Spiser du annerledes nå enn før?

Anonymous poster hash: 94f6f...43a
Skrevet

Takk for svar!
Ja, jeg håper at det kan være noe jeg har spist som er årsaken!
Jeg har prøvd å tenke gjennom om det kan være noe som jeg ikke har spist før som jeg kanskje nå har spist mye av...
Jeg har lest litt på internett om dokumenterte årsaker til kviser (inntak av mat og søtsaker med raske karbohydrater f.eks.), og det kan være at jeg har spist mer sukker enn jeg vanligvis gjør i det siste, jeg vil prøve å kutte ut dette og se om det bedrer seg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...