AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Hva tenker du NHD om denne formen for behandling/utvikling? Jeg sliter med kognitive problemer; hukommelse, konsentrasjon og oppmerksomhet og er av den grunn utenfor arbeidslivet. Ønsker meg inn. Jeg bruker Cisordinol, 20 mg. Har lenge gått på andre AP'er pluss Lamictal. Har tenkt at sistnevnte har bidratt i negativ retning hva angår hukommelsen. Men altså: tenker du at nevrofeedback kan hjelpe personer som meg?Anonymous poster hash: 1e9e0...508 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Jeg har dessverre mangelfull kunnskap på nevrofeedback brukt i denne sammenheng. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 Skrevet 5. april 2014 Jeg har dessverre mangelfull kunnskap på nevrofeedback brukt i denne sammenheng. Jeg ser at det enkelte steder også omtales som EEG-biofeedback. Til opplysning kan nevnes at dette tilbys på Balderklinikken i Oslo. Men takk i alle fall for ditt svar! God helg )Anonymous poster hash: 1e9e0...508 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.